anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest w tej chwili ( 2 w nocy poniedzialek ) dostępny mod/ admin ?

Client:60229916
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór. Piszę tą wiadomość o godzinie 1:30 w nocy ponieważ właśnie sobie uświadomiłem, że zostałem oszukany co do mojego zakupu którego dokonałem kilka godzin temu i zwracam się do Państwa o natychmiastową blokadę użytkownika i jego wypłat payu zanim przelew wyjdzie z jego konta dzisiaj w poniedziałek przed południem. Chodzi o mój zakup z aukcjihttps://allegrolokalnie.pl/oferta/iphone-x-uszkodzony-wyswietlacz-ycc od uzytkownika przepiotrek z 19.04.2020 godz 19:56 , przekazałęm wpłatę na Payu natomiast teraz widzę ze sprzedajacy o 1 w nocy wystawil znowu ten sam przedmiot i w opisie naciska na wplate na konto poza allegro. JESTEM W 100% PEWIEN ZE DOPROWADZONO DO OSZUSTWA . Podczas dokonywania zakupu sprzedajacy naklanial mnie do ominiecia payu na co sie nie zgodzilem .Bardzo prosze o PILNĄ interwencje i blokadę z samego rana zanim te pieniądze wyjdą z konta sprawcy , moj numer kontaktowy prosze o interwencje z samego rana jak najszybciej

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

@msniezek @cloudcloud @_HolaOla_ 

wydaje się, że mozna sie wykazać z samego rana 🙂

"Allegro.pl może zakwalifikować Konto Sprzedającego do Wstrzymania Wypłaty w następujących przypadkach:

  1. w ramach Transakcji, w których istnieje podwyższone prawdopodobieństwo ubiegania się przez Kupujących o wypłatę rekompensat w ramach Programu Ochrony Kupujących, o którym mowa w Załączniku nr 9 do Regulaminu lub (...)"

Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.Więc jesli Cie oszuka to i tak powinieneś odzyskać pieniądze.

Spij spokojnie

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

mozesz jeszcze tutaj napisać

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38 

ale patrząc jak szybko ostatnio odpisują to prędzej przelew pojdzie 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:60229916 Bardzo dziękuję za zgłoszenie, działamy już w tym temacie. Jak tylko otrzymam więcej informacji, wrócę do Ciebie z wiadomością dotyczącą dalszych działań w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów