Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem. Kupujący zakupił u mnie wyjątkowo drogi produkt i anulował zakup przez co muszę mu zwrócić środki. Niestety środki zostały już wypłacone przez co nie mam ich na koncie allegro a wygenerowanie takiej kwoty średnio zajmuje mi miesiąc. Kupujący poinformował mnie, że nie ma już opcji wybrania zwrotu przesyłki przez to, że wybrał wcześniej rezygnację z zamówienia. Klient niestety nie chce podać mi swojego numeru konta, poinformował mnie, że mam 14 dni na zwrot "i tego mam się trzymać ". Czy jest jakieś rozwiązanie tej sytuacji ? czy allegro może podesłać opcję zwrotu kupującemu tak aby on tam mógł sobie wypełnić numer konta gdyż tak według niego jest bezpiecznej, czy nie ma wyjścia z tej sytuacji ?
Po anulowaniu nie wypełni formularza zwrotu, to bez sensu. Dlaczego nie chce Ci podać numeru konta do zwrotu wpłaty? W formularzu zwrotu też by podał. Jeśli nie chce, czekaj aż zmieni zdanie i poda. Zachowaj sobie korespondencję z nim, w której odmawia podania numeru konta.
Skoro ci zapłacił tzn że byłaś taka pewna i wypłaciłaś sobie kasę, a teraz żalisz się !!Trzeba było poczekać, przecież wiesz że kupujący może zwrócić towar.Nie rozumiem was, kasa , kasa i brak myślenia.
@LEW433 Zapomniałeś o automatycznych wypłatach?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
pisz do allegro i opisz problem
jak powinien napisać @xyz96 kupujący powinien otrzymać zwrot za pomocą takich samych środków jak wpłacić
ja kiedyś (oj dawno to było) wpłaciłem kwotę do payu by zapłacić takiem gagatkowi
nie poznaję @xyz96 czyżby zmiana narracji cyt:"Jeśli nie chce, czekaj aż zmieni zdanie i poda. Zachowaj sobie korespondencję z nim, w której odmawia podania numeru konta."
ponadto ciesz się, że allegro nie zmusza cię do zapłaty przekazem pocztowym - bo takie teksty też kiedyś od nich otrzymałem