Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@krizzz77 możesz wysłać brakujące sztuki poza Allegro Lokalnie, nie będzie już możliwości ponownego wygenerowania etykiety na Lokalnie. Jeśli chodzi o zwrot wpłaty to częściowy możesz zlecić tylko bezpośrednio na konto kupującej.
Dziękuję, ale jakiś czas temu na czacie uzyskałam od Was zupełnie inną informację. Możliwy jest zwrot połowy środków, jeśli poproszę Was i zrobicie to przez system. Uzyskałam tez informację, iż możecie wygenerować drugą płatną etykietę.
@krizzz77 bardzo mi przykro, ale nie jest to prawidłowa informacja.
Do jednego zamówienia na Allegro Lokalnie z poziomu Allegro Lokalnie można wygenerować tylko jedną etykietę. W takim przypadku jak Twój kolejną etykietę wygenerujesz tylko poza Lokalnie np. w Managerze przesyłek InPost.
Jeśli chodzi o zwrot wpłaty to nie mamy możliwości zlecenia częściowego zwrotu, to zawsze jest pełna kwota wraz z kosztem dostawy (jeśli była płatna).
Dlatego w Twoim przypadku pozostaje skontaktować się z kupującą i ustalić sposób na rozwiązanie tej sytuacji, czy decyduje się na ponowną wysyłkę, czy częściowy zwrot (wówczas powinna podać Ci numer konta).