anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji - kupująca po wysyłce rozmyśliła się

MAMY ROZWIĄZANIE!
adzeem
#8 Zapaleniec#

Witam. Kupująca - po wysyłce - doszła do wniosku żebym jej zwróciła pieniądze a ona zwróci mi zakupioną rzecz. Rzecz tą przekierowala już na mój adres . Czy i jak mogę odzyskać prowizje ? Ps. Czy gdzieś można zgłosić nieprawidłowe zachowanie kupującej - ciagle oskarżenia itp np za oszustwo mimo ze wina lezy po stronie firmy kurierskiej ( opóźnienia w dostawie )

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
kostas11
#21 Demiurg#

Rozumiem że sprzedaż prywatna, nie musisz przyjmować zwrotu, będzie to Twoja dobra wola, zwrotu prowizji nie uzyskasz na allegro lokalnie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Wpłata była dokonana przez Allegro przez kupującą. Tak - sprzedaż prywatna ( nie na firmę ).

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

To nie musisz przyjmować zwrotu, ani oddawać kasy 🙂  a opóźnienia są teraz normalną rzeczą siłą wyższa więc nic nie ugra 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Sprzedająca jest conajmniej dziwna . Podeslij mi proszę link do tego o czym piszesz jak możesz 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

W rozumieniu ustawy nie jest ona konsumentem, wasza zakup nie podlega pod ustawy :

Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176, z późn. zm.)
Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2012 r. poz. 1225)
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.)

Więc zwrot bez podania przyczyny który przysługuje przy zakupie od firmy niema tu zastosowania 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Dziękuje bardzo za odpowiedz. Kupująca ciagle pisze mi ze jestem oszustka, ze chce ją oszukać i naciągnąć bo kurier jej nie dostarczył JesCze przesyłki- mimo ze od razu podałam jej numer do śledzenia . Ciężki przypadek 

oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Ona już przekierowała przesyłkę na mój adres 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Jej problem, napisz że zwrotów nie przyjmujesz bo nie, oczywiście pamiętaj że odpowiadasz z tytułu rękojmi za wady w towarze 😉 ale z tego co piszesz zwraca 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Tak, już ją przekierowała już ja do mnie i... teraz chce znów ja przekierować do siebie 😀😂bo kwoty pomniejszonej o prowizje (której ja odzyskać nie mogę) nie chce otrzymać . Boje się jedynie ze jest zdolna wywinąć jakiś numer - np zrobić jaka wadę w torebce itp żeby mnie zaskarżyć - bo jak widać wszystkiego po niej mogę się spodziewać 

oznacz moderatorów