Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Wczoraj z niezarejestrowanego konta ktoś złożył u mnie dwa odrębne zamówienia tego samego przedmiotu podając swoje dane do wysyłki pobraniowej. Dziś otrzymałem telefon iż osoba ta się pomyliła i rezygnuje z zakupu uświadomiła mnie tym samym że paczki nie odbierze.
Oczywiście allegro naliczyło prowizje w wysokości około 60zł za dwa zamówienia.
Jak odzyskać tą kwotę? Pozdrawiam.
@lukasz64511 O zwrot prowizji poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Postaraj się dołączyć jakiś dowód na brak finalizacji transakcji. Skontaktuj się z kupującym, niech Ci da na piśmie swoją rezygnację.
Pisząc o zwrot, dobrze mieć jakiś dowód na niezrealizowany zakup:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...