anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot Prowizji po nieudanej sprzedaży Allegro Lokalnie

lukasz64511
#2 Obserwator#

Witam, Wczoraj z niezarejestrowanego konta ktoś złożył u mnie dwa odrębne zamówienia tego samego przedmiotu podając swoje dane do wysyłki pobraniowej.  Dziś otrzymałem telefon iż osoba ta się pomyliła i rezygnuje z zakupu uświadomiła mnie tym samym że paczki nie odbierze.

Oczywiście allegro naliczyło prowizje w wysokości około 60zł za dwa zamówienia. 

Jak odzyskać tą kwotę? Pozdrawiam. 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@lukasz64511 O zwrot prowizji poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Postaraj się dołączyć jakiś dowód na brak finalizacji transakcji. Skontaktuj się z kupującym, niech Ci da na piśmie swoją rezygnację.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pisząc o zwrot, dobrze mieć jakiś dowód na niezrealizowany zakup:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów