Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił przedmiot z mojego allegro lokalne, wybrał odbiór osobisty. Nie odpisuje na maile, smsy, telefon nie aktywny. Zero kontaktu ponad dwa tygodnie. Jak wnioskować o zwrot prowizji (opłaty od sprzedaży)?
@supermen69 tu nie ma teoretycznie prowizji, tylko bezzwrotna opłata transakcyjna 😞 możesz pisać i prosić o zwrot tyle jak udowodnisz że nie odebrał 🙂
@supermen69 Zrobili to dla siebie nie po ty by tobie było lepiej.
@supermen69 O zwrot prowizji poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Postaraj się załączyć jakiś dowód na to, że kupujący nie sfinalizował transakcji.
@supermen69 Nie ma zwrotu, ale było tu wiele wpisów że zwracali, musisz pisać przez formularz i mieć wiarygodny dowód o rezygnacji o zakupie:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...