Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u mnie towar przez przesyłkę pobraniową. Byłem na wakacjach i nie wysłałem tej paczki. Ot tej transakcji która defakto nie doszła skutku naliczono mi prowizje. Jak mogę ją odzyskać ?
Sądzę że nie odzyskasz bo to z twojej winy ale próbuj:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
LOKALNIE!!
chyba niema znaczenia czy z mojej czy z klienta wini nie doszło do transakcji. Skoro do niej nie doszło to nie można pobierać prowizji.
Można, poczytaj regulamin Lokalnie. Tam nie ma żadnej informacji o zwrotach opłat za obsługę transakcji, ale w niektórych przypadkach te opłaty są zwracane.
Poproś o anulowanie opłaty przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego, ponieważ jeśli do finalizacji nie doszło z Twojej winy, opłata nie zostanie anulowana.