anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji za obsługę transakcji

SIKOR84_2008
#1 Nowicjusz#

Klient zakupił u mnie towar  przez przesyłkę pobraniową. Byłem na wakacjach i nie wysłałem tej paczki.  Ot tej transakcji która defakto nie doszła skutku naliczono mi prowizje. Jak mogę ją odzyskać ? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

LOKALNIE!!

oznacz moderatorów

SIKOR84_2008
#1 Nowicjusz#

chyba niema znaczenia czy z mojej czy z klienta wini nie doszło do transakcji. Skoro do niej nie doszło to nie można pobierać prowizji. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Można, poczytaj regulamin Lokalnie. Tam nie ma żadnej informacji o zwrotach opłat za obsługę transakcji, ale w niektórych przypadkach te opłaty są zwracane. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Poproś o anulowanie opłaty przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego, ponieważ jeśli do finalizacji nie doszło z Twojej winy, opłata nie zostanie anulowana. 

oznacz moderatorów