Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił lornetkę. Po 1 dniu od dostarczenia towaru zwrócił go, "bo mu nie pasuje".
Allegro naliczyło prowizję od sprzedaży w kwocie nieco ponad 200 zł...
Jak teraz odzyskać tą prowizję?
@strzelec_zg rozumiem, że chodzi o zamówienie nr 2ca3a2a0-acab-11ed-8f80-3d845bdcc206? Kupujący nie otrzymał zwrotu wpłaty przez Allegro Finanse, czy zwróciłeś wpłatę w inny sposób?
Aby złożyć wniosek o zwrot prowizji przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat. Aby znaleźć właściwą ofertę, możesz skorzystać z wyszukiwarki w zakładce. Wystarczy wpisać do niej login kupującego lub numer oferty. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji. Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów. Kliknij [Złóż wniosek].
Najprawdopodobniej zostaniesz poproszony o przesłanie potwierdzenia zwrotu wpłaty dla kupującego.
Dziękuję za informację.
Zwrot zrobiony. Co dalej? Jak odzyskać prowizję?
Aby złożyć wniosek o zwrot prowizji przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat. Aby znaleźć właściwą ofertę, możesz skorzystać z wyszukiwarki w zakładce. Wystarczy wpisać do niej login kupującego lub numer oferty. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji. Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów. Kliknij [Złóż wniosek].
Najprawdopodobniej zostaniesz poproszony o przesłanie potwierdzenia zwrotu wpłaty dla kupującego.
Jest tylko mały problem... Wniosek o zwrot prowizji wysłaliśmy, nim zwróciliśmy wpłatę więc otrzymaliśmy odmowną decyzję. Teraz już zwrot dla kupującego zrobiony, ale nie da się do tego nowego wniosku o zwrot prowizji zrobić ani modyfikować poprzedniego 😭