Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:101275199 zwrócić ,, bo mi nie pasuje ,, może tylko za Twoją zgodą , a reklamację moze złożyć zawsze , do której musisz się odnieść co nie znaczy uznać .
Pan jest bardzo złowrogo nastawiony, w opisie napisałam że laptop był używany pół roku, niestety teraz widzę że stan zaznaczyłam na bardzo dobry. Pan dopatrzył się dwóch rys 2cm na obudowie przez co powinnam dać z widocznymi śladami użytkowania. Nie chcę się z kłócić bo nie wiem czy dwie niewielkie rysy allegro uzna za niestosowny z opisem.
To masz jedyne wyjście, napisać do kupującego że nie mozesz teraz przyjąć, ale przyjmiesz zwrot za te dwa tygodnie. Jeżeli natomiast uznasz że to reklamacja to masz 14 dni na jej rozpatrzenie , a to w twojej sytuacji nierealne.
Tylko taki kompromis cię ratuje.
@Client:101275199 Nie musisz przyjmować zwrotów bez podania przyczyny jak jesteś prywatnym sprzedającym, ale jak kupujacy składa reklamację na niezgodność z opisem to musisz ją rozpatrzyć i możesz to zrobić karząc mu odesłać kompa albo na odległość ale musisz w ciągu 14dni inaczej reklamacja zostanie uznana. Nie ma Cię w Polsce>zostaje dogadanie się z kupującym.