Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedałem sprzęt elektroniczny czyli płytę główną która przed wysłaniem była sprawdzana czy ok itd. i dałem gwarancję rozruchowa 7dni. Po ok 4dni kupujący od otrzymania przesyłki chce zwrotu bo dopiero co podłączył i nie działa prawidłowo pisze. Mam wątpliwości co do tego czy kupujący nie uszkodził płyty i jak zgodzę się na zwrot pozostanę z niczym. Pozdrawiam.
@HusARia1998 udzieliłeś gwarancji. Kupujący twierdzi, że coś jest nie tak. I teraz składa reklamacje.
@HusARia1998 Udzieliłeś gwarancji więc teraz musisz się z tego wywiązać.
@HusARia1998 na zwrot nie musisz się zgadzać ale musisz rozpatrzyć to zgłoszenie jako reklamacje. Klient powinien odesłać produkt, Ty sprawdzisz dlaczego nie działa i podejmiesz decyzję czy reklamacja jest zasadne czy nie.
Dziękuję za udzielenie informacji.
@HusARia1998 Sam napisałeś że udzielasz gwarancji rozruchowej to teraz po zgłoszeniu reklamacji musisz ją rozpatrzyć ale to tak do końca nie jest że kupujący ma tylko 7 dni bo jeżeli nie wyłączyłeś rękojmi to ją kupujący ma.
Sprzedaje w allegro lokalnie i nie jako przedsiębiorca..
@HusARia1998 Niestety nie ma to znaczenia. Rękojmia obowiązuje także sprzedawców prywatnych - aczkolwiek możesz w ofercie zaznaczyć że ją wyłączasz.