Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam na Allegro Lokalnie perfumy, niestety otwarte, które dostałam,zapach mi nie odpowiadał więc szkoda żeby stały. W wiadomościach przed zakupem odpowiedziałam kupującej na pytania odnośnie oryginalności - napisałam, że się nie znam ale były zakupione w perfumerii i że mają kody na opakowaniu i butelce więc wszystko się wydaje w porządku. Zaraz po otrzymaniu przesyłki zostałam oskarżona poprzez dyskusję na allegro o oszustwo z premedytacją. Napisałam że jeśli nie pasuje mogę przyjąć zwrot towaru, wystarczyło napisać. No i to był błąd! Butelka dotarłą do mnie rozszczelniona, leje się z niej, korek albo został uszkodzony albo podmieniony. Nie mam ochoty oddawać pieniędzy za to co mi zwrócono, bo to ja zostałam oszukana. Co najlepiej zrobić w tej sytuacji?
Zapomniałam dodać, że nie jestem przedsiębiorcą, sprzedawałam jako osoba prywatna.
@sadza_07 Nie ma znaczenia, że nie jesteś firmą, bo to nie był zwrot bez podania przyczyny, tylko reklamacja z powodu nieoryginalności wyrobu. Jeśli już jest otwarta Dyskusja, klient pewnie poprosi o pomoc Allegro, a może nawet wystąpi o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i jeśli ją otrzyma, Allegro może (nie musi) żądać od Ciebie zwrotu środków, może też zablokować Ci konto, więc lepiej już teraz pieniądze oddać.
Reklamacji uznawać i oddawać pieniędzy nie musisz, ale moim zdaniem w tym przypadku lepiej to zrobić.
Tylko to jest zdanie tej Pani, że produkt jest nieoryginalny. Perfumy zawsze dostaję oryginalne, zazwyczaj od mamy a ona nie kupiłaby podróbek. Niestety te kupione dość dawno więc nawet gdybym chciała dowód zapłaty, mieć go nie będę. A i ja nie sprzedawałabym podróbki.
Bez problemu zaproponowałam zwrot bo i osobą konfliktową nie jestem. A jeśli coś tej Pani się nie podobało to nie znaczy, że można zwrócić towar uszkodzony lub w częściach być może podmieniony, wiem co wysyłałam i wiem, że perfumy były w porządku.
Ale serdecznie dziękuję za wiadomość.
Pozdrawiam