Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient chce zwrócić rzecz zakupiona ode mnie. Jeżeli chce przyjąć zwrot to co mam zrobić?Nie rozliczylam jeszcze prowizji od tej sprzedaży,więc co zrobić, żeby nie wisiała na moim koncie. I czy zwrot może odbyć się poza allegro? I czy wtedy cofania jest prowizja.
@Client:67887822 na allegro lokalnie niema możliwości zwrotu poprzez allegro bo Jako prywatny sprzedawca nie musisz przyjmować zwrotów. Niech kupujący odeśle na własny koszt. Co do zwrotu prowizji jest nona bezzwrotna więc będziesz musiał zapłacić
@Client:67887822 jeśli to zwykłe rozmyślenie, to się zastanów o ile sprzedałeś prywatnie bo tu zwrotów nie masz obowiązku przyjmować, bo usługa została wykonana i prowizja allegro się należy 🙂 zgodnie z regulaminem allegro może ale nie musi zwrócić, także uważaj bo możesz być na tym w plecy 😞
Klient zgłasza zastrzeżenie do działania telefonu, czego nie 7dalo mi się wcześniej wylapac
To w zasadzie reklamacja!
A kto pokrywa koszty przesyłki w przypadku reklamacji?
Jak przyjmiesz zwrot to twoja sprawa, prowizję zapłacisz jak nadejdzie czas a wówczas będziesz musiał pisać o zwrot> dołączając dowód na zwrot.
Czy wystarczy np potwierdzenie przelewu?
I ile jest czasu zapłacenie tej prowizji?
Jak kupujący składa reklamację to masz 14dni na jej rozpatrzenie i wszystko zależy co chce w tej reklamacji, naprawy obniżenia ceny itd. to możesz rozpatrzyć na odległość albo zażądać odesłania i po rozpatrzeniu sprzedajacy zwraca koszt odesłania.