Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam takie pytanko ponieważ nie wiem co mam zrobić wcześniej nie miałem takiej sytuacji. Klient zakupił radio a następnie zrobił zwrot z podaniem zakupu przez pomyłkę tylko że odesłanje radio jest uszkodzone i nosi ślady nieumiejętnego otwierania. Chciałbym się dowiedzieć co mam w takiej sytuacji zrobić. W transporcie raczej nie uszkodziło się ponieważ było zabespieczone dobrze
@autoczesci2018 przyjąć zwrot bo musisz ale możesz a nawet powinieneś potrącić za używanie ( wyceń za ile pójdzie używane ) i tyle oddaj 🙂
tu masz podstawę prawną:
Art. 34.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące
wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował
konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt
9.
@autoczesci2018 Jako sprzedajacy na AL, prywatny nie musiałeś przyjmować zwrotu bez podania przyczyny, wyraziłeś zgodę? teraz napisz do kupującego że zwrot przyszedł uszkodzony zrób dokumentację i zwróć tyle ile jest obecna wartość przedmiotu, możliwe że kupujący otworzy dyskusję więc musisz być przygotowany na "walkę", jak ją przegrasz może CI grozić blokada konta.
Nie wyrażałem zadnej zgody. Zgłoszony towar do zwrotu został odrazu wysłany. A przyczyna zwrotu - Zakup przez Pomyłkę
@autoczesci2018 bo masz udostępniony zwrot 14 dni i klient z niego skorzystał 🙂
ale tu nie chodzi o odesłanie tylko uszkodzenie tego radia
@autoczesci2018 to dostałeś odpowiedź na początku 🙂
Zobaczymy co odpisze kupujący właśnie mu wysłałem wiadomość ze zdjęciami
@autoczesci2018 słusznie, musisz to udokumentować i wyjaśnić kupującemu skąd obniżona kwota zwrotu 🙂