Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wiem że źle piszę ale nie mogę nigdzie indziej napisać potrzebuje pomocy jestem sprzedającym paczka która została zamówiona nie weszła do paczkomatu i jej nie wysłałam paczkomatem a uzgodniłam z kupującym że wyślę ją pocztą i ją opłaciłam i wysłałam jak mogę uzyskać zwrot za przesyłkę paczkomatową którą pobrało ode mnie allegro
@annazemo Poproś o zwrot przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
dziękuję za pomoc
niestety pomimo wysłania formularza do tej pory nie dostałam zwrotu za paczkę od allegro
@annazemo Informacje i wyjaśnienia w tej sprawie otrzymałaś od nas w wiadomości mailowej 7 maja. Nasz pracownik wyjaśnił w niej, że jeżeli korzystasz z Allegro Lokalnie i podczas nadawania przesyłki w paczkomacie, paczka się nie zmieści się w skrytce, opłata jest normalnie naliczona (ponieważ skrytka się otworzyła). Nie ma możliwości, abyśmy anulowali taką opłatę, bo naliczamy ją na podstawie informacji, które dostajemy od InPostu, Jedyna możliwość, abyś otrzymała zwrot to złożenie reklamacji w InPost. Możemy taką reklamację złożyć w Twoim imieniu, ale w takiej sytuacji potrzebujemy od Ciebie zgody oraz numeru tej przesyłki.
opłata jest normalnie naliczona (ponieważ skrytka się otworzyła).
Dobre 🙂 Opłata jest pobierana za otwarcie skrytki, a nie za dostarczenie przedmiotu.
Jedyna możliwość, abyś otrzymała zwrot to złożenie reklamacji w InPost.
Też dobre 🙂 A z kim sprzedawca zawarł umowę na dostarczenie? Z Allegro, czy z InPost?
Dziwne, wczoraj w sklepie chcieli żebym od razu zapłacił za piwo. Nie chcieli się zgodzić na zapłatę dopiero jak je wypije w domu 🙂
proszę abyście w moim imieniu zrobili zwrot z in post za nie włożoną przesyłkę nr660166478135222137486517 na moje konto