Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam na allegro lokalnie efekt do gitary. Po tygodniu kupujący napisał, że chce og zwrócić. Zapytany o powód napisał, że sprzęt nie ma ładowarki (oryginalnie jest sprzedawany bez ładowarki, działa na baterie) oraz, że "chyba jest z nim coś lekko nie tak". Wg mojej oceny jest w pełni sprawny. Używany był zaledwie dwukrotnie i działał bez zarzutu. Kupujący domaga się danych do zwrotu przesyłki, nie wiem jak chciałby ją zwrócić. Nie chcę, aby sprzedający wysłał mi paczkę poza Allegro, ponieważ mam już naliczoną prowizje za tą sprzedaż.
Jestem osobą prywatną, a nie firmą. Moje pytanie brzmi:
Czy w tej sytuacjimuszę zgodzić się na zwrot sprzętu?
Jak wygląda zwrot do osoby prywatnej poprzez allegro?
@Donia00125 na zwrot nie musisz się godzić ale reklamację musisz rozpatrzyć, napisz że zwrotu nie przyjmujesz, a jak chce reklamować niech odeśle na adres .... jak produkt będzie sprawny odrzuć reklamację i poproś o etykietę do odesłania paczki 🙂
W jaki sposób ma odesłać na reklamację? Jest jakiś formularz, można wygenerować etykietę?
@Donia00125 na lokalnie nie ma, podaj mu dane do odesłania i tyle, sprawdź czy działa, jak jest wszystko ok poproś o kasę lub etykietę na odesłanie 🙂 pamiętaj że jak jest dyskusja, masz 14 dni od zgłoszenia na rozpatrzenie reklamacji potem allegro uzna reklamację i wypłaci obciążając Ciebie 🙂 jak nie będzie chciał lub nie odeśle do 14 dni odrzuć reklamację w dyskusji z powodu nie odesłania produktu 🙂
@Donia00125 normalny każdy formularz reklamacyjny ma zawierać dane osobowe do kontaktu w tym dene teleadresowe nie ma czegoś takiego jak oficjalny formularz plus roszczenie reklamacyjne. Od razu ci napiszę że brak ładowarki to jesli na zdjęciach ni w opisie nie było ładowarki to odrzucasz z miejsca oferta ma zawierać to co znajduje się w ofercie nie domniemania kupującego o ładowarkach. Zanim cokolwiek ci wysle to ma ci nakpierw sprecyziwac co to jest to lekko nie tak czyli co nie dziala mozesz tez na potwierdzenie zarzadac zdjec lub filmiku z usterka
@Donia00125 Prywatny sprzedający nie ma zwrotów, chyba że na to wyrażasz zgodę, jeżeli kupujący składa reklamacje to musisz ja rozpatrzyć w ciągu 14dni i możesz ją uznać albo nie, możesz rozpatrzyć na odległość albo kazać odesłać towar do reklamacji.