Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@amwoznicka Aukcja sprzedana, brak powiadomienia na @ i o wpłacie. Czy to będzie norma na wośpowych aukcjach?
Potem leci jakość sprzedaży, że nieterminowo wysłane.
@ifonka-zaba Czy mogłabyś mi wskazać dokładny numer tej aukcji?
@_HolaOla_ proszę 9992584392
@ifonka-zaba Sprawdzimy kwestię tych powiadomień, ale z odpowiedzią w tej sprawie, wrócę do Ciebie najwcześniej w poniedziałek, więc poproszę o cierpliwość 😉
@ifonka-zaba Mnie odpisali że wyniki sprzedażowe z wośp nie mają wpływu na twoje statystyki normalnej sprzedaży na swoim koncie.
@mwmonety Jakoś trudno mi w to uwierzyć. Jak to rozdzielą gdy wszystko razem pomieszane?
ehhh...z łezką w oku wspominam czasy gdy wiadomo było które aukcje WOŚP a które zwyczajne, gdzie wszystko było oddzielnie, gdzie z radością zbierało się serduszka w ocenach..😣
@ifonka-zaba Pytałem ich jak co roku sporo wystawiam na WOSP i w tym roku też już działam ale na innym prywatnym koncie bo to że nie będzie miało wpływu na statystyki mogę zrozumieć nigdy nie było to razem liczone ale inna rzecz mnie nurtuje i tu nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi a chodzi o wysyłki smart gdzie swój towar, za darmo z własnym pakowaniem trudno w większej ilości oddać trzeba doliczyć sobie chociaż cenę koperty i znaczka a druga sprawa to jak to będzie wyglądać po 4 stycznia gdzie sprzedawca ma jeszcze dopłacać do przesyłek in postu? ktoś mi kupi charytatywnie mając smarta za kwotę powyżej 40 zł i mimo że powiedziane jest w regulaminie że allegro nie pobiera w takich aukcjach kosztów czy jak mówi inny ich regulamin że po 4 stycznia trzeba płacić. Brak jednoznacznej odpowiedzi w ciągu 2 dni przekonał mnie że na koncie firmowym ryzykował nie będę ,jeśli ktoś chce wspomóż wystawiam na koncie prywatnym .
@ifonka-zaba Nasz zespół techniczny sprawdził kwestię powiadomień i w przypadku tej oferty po naszej stronie wszystko zadziałało prawidłowo. Wszystkie powiadomienia zostały wysłane i dostarczone prawidłowo, więc jeśli nie widzisz tych wiadomości u siebie, skontaktuj się proszę z administratorem swojej poczty.
@_HolaOla_ Inne powiadomienia już przychodzą prawidłowo.Mam nadzieję,że to był jeden incydent.Tą aukcję z opóźnieniem ale zrealizowałam.