anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca nie może opłacić aukcji, bo minęło 14 dni od jej zakończenia

MAMY ROZWIĄZANIE!
mag252
#10 Popularyzator#

Mam taki problem. Klientka kupiła na mojej aukcji WOŚP 2 przedmioty. Nie opłaciła ich, bo licytowała jeszcze coś innego, a ja sama jej zaproponowałam, że poczekam z wysyłką, aż skończą się aukcje licytowanych przez nią przedmiotów, żeby nie musiała opłacać kilku przesyłek...
Wystawiam tylko na WOŚP i nie wiedziałam, że nastąpiły zmiany w terminach opłacania przesyłek.

Klientka nie może opłacić 2 z 5 przedmiotów. W jaki sposób można to odblokować? Co może zrobić, żeby zapłacić teraz za wszystko? 
Sama ją wpakowałam w tą sytuację, nie znając nowych zasad 😕 
Proszę o pomoc. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mag252 Przykro mi, ale w takim wypadku zamówienie zostaje automatycznie anulowane i nie ma możliwości, aby to zmienić. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mag252
#10 Popularyzator#

a nie mogę sama zmienić w ustawieniach sprzedaży tej opcji?

Jeśli nie, to jakie jest rozwiązanie?

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#16 Inspirator#

@mag252 Wystaw te rzeczy w opcji "kup teraz" za uzgodnioną w licytacji kwotę 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
mag252
#10 Popularyzator#

Dziękuję serdecznie za podpowiedź! Uratowałeś mi aukcje! Jesteś the best!!! Besos, Speedy Gonzalezz ❤️

oznacz moderatorów
mag252
#10 Popularyzator#

A czy można ustawić tak aukcję, żeby tylko ta osoba ją mogła zobaczyć i kupić ten przedmiot? Żeby mi ktoś inny go nie podebrał... 😉 

oznacz moderatorów