Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki problem. Klientka kupiła na mojej aukcji WOŚP 2 przedmioty. Nie opłaciła ich, bo licytowała jeszcze coś innego, a ja sama jej zaproponowałam, że poczekam z wysyłką, aż skończą się aukcje licytowanych przez nią przedmiotów, żeby nie musiała opłacać kilku przesyłek...
Wystawiam tylko na WOŚP i nie wiedziałam, że nastąpiły zmiany w terminach opłacania przesyłek.
Klientka nie może opłacić 2 z 5 przedmiotów. W jaki sposób można to odblokować? Co może zrobić, żeby zapłacić teraz za wszystko?
Sama ją wpakowałam w tą sytuację, nie znając nowych zasad 😕
Proszę o pomoc.
@mag252 Przykro mi, ale w takim wypadku zamówienie zostaje automatycznie anulowane i nie ma możliwości, aby to zmienić.
a nie mogę sama zmienić w ustawieniach sprzedaży tej opcji?
Jeśli nie, to jakie jest rozwiązanie?
@mag252 Wystaw te rzeczy w opcji "kup teraz" za uzgodnioną w licytacji kwotę
Dziękuję serdecznie za podpowiedź! Uratowałeś mi aukcje! Jesteś the best!!! Besos, Speedy Gonzalezz ❤️
A czy można ustawić tak aukcję, żeby tylko ta osoba ją mogła zobaczyć i kupić ten przedmiot? Żeby mi ktoś inny go nie podebrał... 😉