Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Osoba, która wygrała aukcję pyta czy może zrezygnować z zakupu. Dodam, że aukcja jest już zakończona. Kupujący jeszcze nie opłacił przedmiotu. Z tego, co wyczytałam w regulaminie, po zakończonej aukcji nie można już anulować oferty. Jakie jest rozwiązanie w tej sytuacji? Czy kupujący musi opłacić przedmiot, a następnie zwrócić się z prośbą o zwrot pieniędzy i wtedy WOŚP przekaże zwrot na konto kupującego?
W ofertach wystawionych w ramach Allegro dla WOŚP obowiązują te same zasady dotyczące zwrotów i reklamacji co w innych ofertach Allegro. Dowiedz się więcej o zasadach zwrotów i reklamacji.
Jeśli chcesz zwrócić kupującemu pieniądze, najpierw potwierdź, czy kupujący zgadza się na przekazanie danych do przelewu fundacji, która będzie mu zwracać środki. Jeśli kupujący się zgodzi, skontaktuj się z przedstawicielem Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Warszawie za pośrednictwem poczty elektronicznej: aukcje@wosp.org.pl. W wiadomości do przedstawiciela fundacji podaj poniższe dane:
Następnie Fundacja zwróci pieniądze bezpośrednio na konto kupującego.
Dziękuję za pomoc! 😀