Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jest jeden sprzedawca, którego regulamin serwisu nie dotyczy
Kilka kwiatków
"TRAGEDIA, jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim sprzedającym. Prawie miesiąc czekam już na zwrot moich pieniędzy za odesłany towar. W dyskusji która otworzyłam na allegro, 5 różnych osób odpowiadało w stylu kopiuj-wklej bez względu na to jakie pytanie zadałam jak kukła nakręcona na jedną melodię. Potem przyszła wiadomość z ochrony kupujących że w końcu zwrócił pieniądze ale ich nie oddał, spotkałam się z tak bezczelnym traktowaniem ponieważ odesłałam cały zakup i nic nie kupiłam."
"Sprzedajacy nie odpowiada w terminie na wiadomości w dyskusji. Sprawą co chwilę zajmowała się inna osoba, (pracownicy nie zadali sobie trudu doczytania z kim korespondują, z uporem zwracano się do mnie na Pan). Wszystko trwało bardzo długo i choć sprawa zakończyła się pomyślnie, pozostał duży niesmak. "
"UWAGA NIE KUPUJCIE! Sprzedawca wysyła przedmioty uszkodzone, porysowane, bez opakowań czy dokumentacji. W przypadku odesłania, twierdzi, że to nie są jego produkty. BEZNAJDZIEJNY SPRZEDAWCA! Obecnie trwa dyskusja, Allegro nabrało wody w usta, bo wiadomo ich sklep to wiadomo, że nie staną po stronie konsumenta. Czekam jeszcze regulaminowy czas, a potem skarga do Rzecznika Praw Konsumentów. NIE KUPUJCIE U NICH. Jak mawał Stonoga: "NIE WARTO BYŁO""
każdy inny sprzedawca miałby już zablokowane konto i problemy
a w tym przypadku nic się nie dzieje
Dlaczego o tym piszę - w tym tygodniu w dyskusjach jestem wzywany przez allegro do zwrotu środków,
które sam serwis zwrócił tydzień wcześniej kupującemu bo przecież środki zwraca się przez allegro
Jestem wzywany do dawania odpowiedzi w 24h kupującemu mimo, że wcześniej serwis ukrył prawdziwego maila sprzedawcy i nie dostarczył mu żadnej mojej wiadomości wysyłanej na szyfrowany
O mailach, że towar wysłany za późno, mimo, że wyszedł w terminie ale allegro przewidziało to sobie inaczej już nie wspomnę
i każdy taki problem trzeba wyjaśniać pod groźbą blokad, a w/w sprzedawca jakoś nie zablokowany
jak to się zwykle mówi ryba psuje się od głowy - chociaż teraz mówi się ryba psuje się w Odrze
@RED, każdego sprzedającego obowiązuje ten sam regulamin. Jeśli np. jego jakość sprzedaży spadnie poniżej poziomu Neutralny, z pewnością podejmiemy odpowiednie kroki.
@mr_oma "każdego sprzedającego obowiązuje ten sam regulamin ..." Ale nie każdy sprzedający może go zmieniać czy choćby interpretować. Nie wspominając o dostępie do informacji o konkurencji.
I nie każdy może sam rozwiązywać własne problemy transakcyjne :
"Ostrzegam przed tym sprzedającym - bardzo nieuczciwe zachowanie. Otrzymałam zupełnie inny produkt, rozumiem, że pomyłki się zdarzają ale na rozwiązanie tej sprawy czekałam bardzo długo! Sklep nie kwapił się ani żeby wysłać prawidłowy produkt ani żeby zwrócić pieniądze - ba! nie mogłam się nawet doprosić odpowiedzi z ich strony. Musiałam prosić o pomoc w rozwiązaniu sprawy allegro."
😂🤣
Chyba powinni zmienić ten tekst 🙂 🙂 🙂
Poza tym, tak niestety działa statystyka. W tej chwili mogą sobie pozwolić nawet i na 10000 negatywów, bo mając poł miliona pozytywów i tak nie spadnie im ocena poniżej 98% (98,02% przy aktualnych pozytywach), więc ich poziom sprzedaży tak czy siak będzie na poziomie Super+ i zachowają Smart.
Statystyki i jakość sprzedaży chyba bazowali na własnym sklepie, wtedy wszystko się procentowo zgadza.
Szkoda tylko, że przykładowo nowe konto przy 9 pozytywach i jednym negatywie na bank byłoby zamknięte """ze względów bezpieczeństwa""" bez możliwości odblokowania ^^... bo na pewno nie wolno dać takiemu szansy i trzeba się go pozbyć z serwisu.
Sobie krzywdy nie zrobią a konkurencji też głaskać nie będą .
" W dyskusji która otworzyłam na allegro, 5 różnych osób odpowiadało w stylu kopiuj-wklej bez względu na to jakie pytanie zadałam jak kukła nakręcona na jedną melodię."
brzmi jak korespondencja mailowa z all...