Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Z naszych statystyk wynika, że tylko 15-20% Kupujących w ogóle ocenia transakcje - czy taki system jest miarodajny ?
Co więcej - Kupujący irytują się i denerwują, jak tylko prosi się o ocenę. Nie chcą tego robić, bo nie widzą sensu. Oczywiście w przypadku problemów współczynnik wynosi 100%... w takim razie jaki to ma w ogóle sens ?
problem znany od dawna, 20% to i tak nieźle, u mnie myślę, że 10-15%. Oczywiście jak ktoś jest niezadowolony to wiadomo, że odpowiednio to oceni, klienci usatysfakcjonowani niestety często nie widzą potrzeby wystawiania oceny, bo jest to strata czasu. Przypominanie , czy proszenie o komentarz to bardzo zły pomysł. Allegro ostatnio przypomniało klientowi, który wystawił ocenę omyłkową, a my nie mogliśmy wysłać mu prośby o zmianę, bo czas minął (ocena była wystawiona 90 dni po zakupie i sprzedawca nie ma możliwości wysłać wtedy prośby o zmianę). System jest chory totalnie.
tylko jaki w ogóle jest sens takiego systemu, skoro statystycznie co 10 osoba w ogóle się tym przejmuje... Oczywiście w przypadku negatywnych ocen Allegro od razu interweniuje. Dyskusje z zapytaniem o produkt (nie związane z zakupem) - jasne, od razu ostrzeżenie.
@mm-computers nie ma sensu ,ale allegro nie widzi problemu .
no nic, najważniejsze, że są dumni z tego rozwiązania
Najgorsze jest to że allegro tym co nie mają ochoty oceniać przypomina o tym irytując ich a oni w ofercie walą negatyw -sprzedawcy myśląc że to on się upomina o ocenę . Ogólnie to mało komentarzy jest wystawianych . Dawniej było więcej ,no ale wtedy były inne zasady które się komuś nie podobały.
Dla większości użytkowników nie ma to sensu.
Dla sprzedających - nie ma sensu - świadczy o tym właśnie ten procent wystawianych komentarzy. Pozytywnych...
Bo jak ktoś chce wystawić negatywa lub obciąć gwiazdki - nawet bez słuszności - to zaraz wali...
Ja już otrzymywałem negatywy za zakupy dla samego wystawienia nega - w jeden dzień zakup za kilka zł - na drugi dzień rezygnacja i wystawiony negatyw. A Allegro nie widzi w tym żadnego problemu...
ja tam zawsze walę pozytywa z gwiazdkami na 5 i komentarzem minimum transakcja przebiegła bezproblemowo polecam. Jeszcze mi się sprzedawca dziad nie trafił 🙂
jak mnie sprzedawca szczególnie zadziwi np ost dostałem formularz reklamacyjny z instrukcją odbioru paczki żeby sprawdzić czy kurier nie uszkodził jak się skontaktować etc i prośbą o ocenę to wystawiłem pozytyw z podkreśleniem bardzo fachowej obsługi
a jak kiedyś przywaliłem sprzedawcy elaborat na 14 punktów zapytań (2 ekrany zapisałem) o mikrofon bezprzewodowy i dostałem obszerną odpowiedź po 2 dniach to wystawiłem mu laurkę 😄