Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
|
||
|
OK, przesłane
Jakie konsekwencje prawne poniesie allegro za ten "błąd" ? Czy zgłosiliście tą pomyłkę odpowiednim organom ?
Dzień dobry. Skoro Allegro wie, że doszło do pomyłki, to powinno natychmiast wysłać maila do użytkownika, który nie powinien otrzymać takiej wiadomości. Narażacie użytkowników na stres. Zanim tutaj trafiłem musiałem przetłumaczyć, przeczytać regulaminy, odpisać do centrum pomocy.
Tak się po prostu nie robi.
Dzień dobry @Matt33! Dziękuję za Twoją wiadomość i przykro mi, że nasza pomyłka kosztowała Cię tyle stresu. Przepraszamy za ten błąd! Natomiast z doświadczenia wiemy, że wysyłanie kolejnego e-maila to nie zawsze dobre rozwiązanie.
Decyzja w tej sprawie nie została jeszcze podjęta, być może taka wiadomość zostanie wysłana, będzie to zależało od skali i rodzaju zapytań, jakie cały czas dostajemy w tej sprawie.
Kosztowała mnie dwa kilogramy stresu. Tylko "tyle" i aż tyle. Nie o mój stres tu chodzi ale o brak empatii ze strony pracowników Allegro. Proszę nie odpisywać.
Prawdę napisałeś.
Ja też mam takiego maila! owszem kupuję ale nigdy nie sprzedawałam. Dlatego zdenerwowałam się kiedy to zobaczyłam, w dodatku po czesku! Nie powinno się to zdarzyć!!!
Witam , też dostałem e-mail po czesku
Ja właśnie przed chwilą też dostałem takiego maila i nie wiem o co chodzi
Mam to samo.
Coś się chłopakom na produkcji może posypało... I to w piątek wieczorem 🤣
Klasyka.
@Azearoth jakie testowanie, taka produkcja. 🤣🤣🤣
AKTUALIZACJA 16.06.2023 g. 19:57
Jest to błąd po naszej stronie i bardzo Was przepraszamy za tę pomyłkę.
AKTUALIZACJA 16.06.2023 g. 18:11:
Na razie mogę uspokoić, że wiadomość pochodzi od nas i nie jest próba wyłudzenia danych.
Bardzo Wam dziękuję za przesłanie wiadomości jakie otrzymaliście. Mamy więcej takich zgłoszeń, więc niedługo sprawa powinna się wyjaśnić, dam znać gdy tylko dowiem się więcej.
Na razie poproszę Was o cierpliwość. Działamy 🙂
Mam nadzieję, że z Allegro nie wyciekły dane i ktoś się nie podszył pod Allegro.cz, żeby wyłudzić nasze dalsze dane...?
Dostałem też dzisiaj 16.06.2023. maila z info@notifikace.allegro.cz
Że przekroczyłem jakieś limity 50.000 KCZ i jakieś rabaty przekroczyłem i będę miał naliczone standardowe opłaty, a nigdy nic na allegro nie sprzedawałem, tym bardziej czeskim. Wysłałem też zgłoszenie i kopię maila do allegro, celem weryfikacji. W każdym razie jak się podświetli odnośniki na które niby trzeba kliknąć to wyświetlają się bardzo dziwne i długie linki z jakimś t.allegro w ciągu.
Proszę o informację czy jako użytkownik konta allegro mam coś zrobić? Zgłaszać/pisać? Czy czekać na informacje ?
Pozdrawiam
Ania
| 16. 6. 2023 18:49 |
mám český účet a došla ta samá zpráva, nikdy jsem na polském Allegru nic nevystavoval a neprodával !! Takže budu rád když "błąd" napravíte.
Pani Moniko,
również otrzymałem tej samej treści email. Moim zdaniem natychmiast po rozpoznaniu Waszego błędu, na stronie Allegro powinna pojawić się odpowiednia informacja. jestem niemile zaskoczony, że tak się nie stało.
Pozdrawiam
Robert
Witam . Również dostałem mail od Allegro.cz
Proszę o wyjaśnienie sprawy .
@bambus79 Mejl został wysłany przez pomyłkę, za co przepraszamy. Uznaj proszę tę wiadomość za niebyłą.
Dosłownie kilka minut temu też dostałam takiego maila. Słowo w słowo to samo jak w oryginalnym poście, też po czesku (tylko imię inne oczywiście :)). Konto mam niefirmowe i allegro nie czeskie. Cóż to za **piiip**yzm?