anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[16.06.2023] Váš účet překročil maximální limit slev v akce Early Bird

MAMY ROZWIĄZANIE!
Pak94
#7 Wielbiciel#
Dobrý den Paweł,
Váš účet zapojený do akce Early Bird překročil za tento měsíc limit slev na provizi z prodeje, který činí 50 000 CZK brutto.

Co to pro Vás znamená

Slevy jsme proto deaktivovali až do konce tohoto měsíce a budeme Vám účtovat poplatky podle standardního ceníku.

Slevy deaktivujeme pokaždé, když překročíte limit pro daný měsíc. Děláme to se zpožděním – budeme také účtovat standardní poplatky za období mezi překročením limitu a deaktivací slev.

Bližší podrobnosti najdete v Podmínkách

oznacz moderatorów
200 ODPOWIEDZI 200
Gosia7012022
#8 Zapaleniec#

OK, przesłane

oznacz moderatorów
daoskar
#9 Pomysłodawca#

Jakie konsekwencje prawne poniesie allegro za ten "błąd" ? Czy zgłosiliście tą pomyłkę odpowiednim organom ?

oznacz moderatorów
Matt33
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Skoro Allegro wie, że doszło do pomyłki, to powinno natychmiast wysłać maila do użytkownika, który nie powinien otrzymać takiej wiadomości. Narażacie użytkowników na stres. Zanim tutaj trafiłem musiałem przetłumaczyć, przeczytać regulaminy, odpisać do centrum pomocy.

Tak się po prostu nie robi. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Matt33! Dziękuję za Twoją wiadomość i przykro mi, że nasza pomyłka kosztowała Cię tyle stresu. Przepraszamy za ten błąd! Natomiast z doświadczenia wiemy, że  wysyłanie kolejnego e-maila to nie zawsze dobre rozwiązanie. 
Decyzja w tej sprawie nie została jeszcze podjęta, być może taka wiadomość zostanie wysłana, będzie to zależało od skali i rodzaju zapytań, jakie cały czas dostajemy w tej sprawie.
 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Matt33
#7 Wielbiciel#

Kosztowała mnie dwa kilogramy stresu. Tylko "tyle" i aż tyle. Nie o mój stres tu chodzi ale o brak empatii ze strony pracowników Allegro. Proszę nie odpisywać.

oznacz moderatorów
tokarz20
#7 Wielbiciel#

Prawdę napisałeś.

oznacz moderatorów
bpawlow1
#7 Wielbiciel#

Ja też mam takiego maila! owszem kupuję ale nigdy nie sprzedawałam. Dlatego zdenerwowałam się kiedy to zobaczyłam, w dodatku po czesku! Nie powinno się to zdarzyć!!!

oznacz moderatorów
DAROO1000
#7 Wielbiciel#

Witam , też dostałem e-mail po czesku

oznacz moderatorów
staszek_34
#7 Wielbiciel#

Ja właśnie przed chwilą też dostałem takiego maila i nie wiem o co chodzi 

oznacz moderatorów
Azearoth
#7 Wielbiciel#

Mam to samo.

 

Coś się chłopakom na produkcji może posypało... I to w piątek wieczorem 🤣

Klasyka.

oznacz moderatorów
biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@Azearoth jakie testowanie, taka produkcja. 🤣🤣🤣

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

AKTUALIZACJA 16.06.2023 g. 19:57
Jest to błąd po naszej stronie i bardzo Was przepraszamy za tę pomyłkę. 

AKTUALIZACJA 16.06.2023 g. 18:11:
Na razie mogę uspokoić, że wiadomość pochodzi od nas i nie jest próba wyłudzenia danych. 

Bardzo Wam dziękuję za przesłanie wiadomości jakie otrzymaliście. Mamy więcej takich zgłoszeń, więc niedługo sprawa powinna się wyjaśnić, dam znać gdy tylko dowiem się więcej.
Na razie poproszę Was o cierpliwość. Działamy 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Gosia7012022
#8 Zapaleniec#

Mam nadzieję, że z Allegro nie wyciekły dane i ktoś się nie podszył pod Allegro.cz, żeby wyłudzić nasze dalsze dane...?

oznacz moderatorów
romand72
#2 Obserwator#

Dostałem też dzisiaj 16.06.2023. maila z info@notifikace.allegro.cz

Że przekroczyłem jakieś limity 50.000 KCZ i jakieś rabaty przekroczyłem i będę miał naliczone standardowe opłaty, a nigdy nic na allegro nie sprzedawałem, tym bardziej czeskim. Wysłałem też zgłoszenie i kopię maila do allegro, celem weryfikacji. W każdym razie jak się podświetli odnośniki na które niby trzeba kliknąć to wyświetlają się bardzo dziwne i długie linki z jakimś t.allegro w ciągu.

oznacz moderatorów
Aniaxa_xa
#7 Wielbiciel#

Proszę o informację czy jako użytkownik konta allegro mam coś zrobić? Zgłaszać/pisać? Czy czekać na informacje ?

Pozdrawiam 

Ania 

oznacz moderatorów
zoraki
#7 Wielbiciel#

Allegro <info@notifikace.allegro.cz>

16. 6. 2023 18:49

 

Opera Snímek_2023-06-17_180735_mail.google.com.png

mám český účet a došla ta samá zpráva, nikdy jsem na polském Allegru nic nevystavoval a neprodával !!  Takže budu rád když "błąd" napravíte.

oznacz moderatorów
rbarski
#2 Obserwator#

Pani Moniko,

również otrzymałem tej samej treści email. Moim zdaniem natychmiast po rozpoznaniu Waszego błędu, na stronie Allegro powinna pojawić się odpowiednia informacja. jestem niemile zaskoczony, że tak się nie stało.

Pozdrawiam

Robert   

oznacz moderatorów
bambus79
#7 Wielbiciel#

Witam . Również dostałem mail od Allegro.cz 

Proszę o wyjaśnienie sprawy . 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bambus79 Mejl został wysłany przez pomyłkę, za co przepraszamy. Uznaj proszę tę wiadomość za niebyłą. 

oznacz moderatorów
fabula_rasa
#4 Eksplorator#

Dosłownie kilka minut temu też dostałam takiego maila. Słowo w słowo to samo jak w oryginalnym poście, też po czesku (tylko imię inne oczywiście :)). Konto mam niefirmowe i allegro nie czeskie. Cóż to za **piiip**yzm?

oznacz moderatorów