Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
otrzymujemy od Was zgłoszenia, że pojawiają się dziś problemy z generowaniem przesyłek do paczkomatów. Sprawa jest już weryfikowana przez firmę Inpost. Więcej informacji będziemy przekazywać Wam na bieżąco.
Występuje problem przy zaimortowaniu przesyłek smart i innych zgodnych z cennikiem allegro w przypadku przewoźnika Inpost do panelu Apaczka gdzie naliczane są opłaty jakby przesyłki pochodziły zewnątrz a nie z panelu allegro. Niby import jest prawidłowy, ale opłaty są naliczane. Po zgłoszeniu problemu w Apaczce, dostaliśmy informację, że bład leży po stronie allegro- niewłaściwa integracja.
proszę o rozwiazanie pronlemu, ponieważ na chwilę obecną zostaliśmy odcieci od możliwości nadawania paczek przez inpost, menager paczek inpost również nie działa. przesyłki nam się kumulują a nie możemy ich wysłać,
sklepyork
Komunikat ze środy:
Drogi Kliencie,
Informujemy, że w dniu 21.06.2020 od godziny 18:30 do godziny 2:30 dnia następnego planujemy prace serwisowe związane z bazą danych naszych systemów informatycznych. Są one podyktowane troską o niezawodność naszych systemów informatycznych i wygodą naszych Klientów. Podczas prac nastąpi 8 godzinna niedostępność poniższych usług:
System obsługi Paczkomatów:
System logistyczny:
Odbiór paczek umieszczonych w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac, a także nadawanie paczek z wygenerowaną etykietą będą cały czas możliwe. Paczki o odpowiednim statusie będą mogły być umieszczane z wykorzystaniem ekranu Paczkomatu.
Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Pozdrawiamy
Zespół InPost
22-06-2020 godzina 16:18
ciągle nie można się zalogować
hmmmm. na innym komputerze jest ok, dziwne, bo hasła na obu komputerach zapamiętane w Chrome i nigdy nie zmieniane
U nas działa.
@audiquattro4ever Koniecznie zgłoś ten problem do Inpostu. Prace już się zakończyły i logowanie powinno działać prawidłowo.
Ja dziś cały dzień nadaję paczki i jest OK
Zgadza się dziś jest już ok, jedyny zarzut do inpostu - zamiast wyświetlającego się ERROR 500 - tak ciężko umieścić komunikat że trwają prace techniczne
u mnie już jest ok ale od wczoraj nie wyświetlało błędu 500 tylko pokazywało się okno z informacją, że nie można się zalogować 😞
Problemy techniczne związane z importem zamówień do Menadżera Inpost to błąd po naszej stronie, który został już naprawiony. Przepraszamy Was za wszelkie niedogodności, aktualnie wszystkie dane są importowane na bieżąco (dot. przesyłek SMART!).
u mnie wogole sie nic nie importuje, wogole nie działa import do menadzera inpostu
@danmari-art Z naszych informacji wynika, że ostatnie zamówienie, złożone wczoraj, ok. godz. 23 już nadałeś. Czy w związku z tym problem jest nadal aktualny?
Juz wszystko działa. Dziekuje
Czy ktoś obecnie również nie może się zalogować do Manager Paczek poprzez Allegro?