anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[2.11] Problemy techniczne - błąd przy generowaniu przesyłek do paczkomatów Inpost

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający, 

otrzymujemy od Was zgłoszenia, że pojawiają się dziś problemy z generowaniem przesyłek do paczkomatów. Sprawa jest już weryfikowana przez firmę Inpost. Więcej informacji będziemy przekazywać Wam na bieżąco. 

 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
93 ODPOWIEDZI 93

sklepyork
#2 Obserwator#

Występuje problem przy zaimortowaniu przesyłek smart i innych zgodnych z cennikiem allegro w przypadku przewoźnika Inpost do panelu Apaczka gdzie naliczane są opłaty jakby przesyłki pochodziły zewnątrz a nie z panelu allegro. Niby import jest prawidłowy, ale opłaty są naliczane. Po zgłoszeniu problemu w Apaczce, dostaliśmy informację, że bład leży po stronie allegro- niewłaściwa integracja.

proszę o rozwiazanie pronlemu, ponieważ na chwilę obecną zostaliśmy odcieci od możliwości nadawania paczek przez inpost, menager paczek inpost również nie działa. przesyłki nam się kumulują a nie możemy ich wysłać, 

sklepyork

oznacz moderatorów

Konrad_Magdziarz
#8 Zapaleniec#

Komunikat ze środy:

 

Drogi Kliencie,
Informujemy, że w dniu 21.06.2020 od godziny 18:30 do godziny 2:30 dnia następnego planujemy prace serwisowe związane z bazą danych naszych systemów informatycznych. Są one podyktowane troską o niezawodność naszych systemów informatycznych i wygodą naszych Klientów. Podczas prac nastąpi 8 godzinna niedostępność poniższych usług:

System obsługi Paczkomatów:

  • tworzenie, opłacanie i generowanie przesyłek Paczkomatowych oraz Kurier Standard przez integrację oraz Managera Paczek;
  • tworzenie, opłacanie i generowanie przesyłek przez ShipX (ApiX);
  • korzystanie z Szybkich Nadań i Szybkich Zwrotów;
  • generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro i dla Szybkich Zwrotów;
  • wysyłanie komunikatów sms/email do klientów m.in. dotyczących kodów odbioru dla paczek;
  • wyświetlanie aktualnych statusów paczek, Paczkomatów i POK na stronie www i na innych platformach, jak Allegro, aplikacja mobilna i WebTrucker;
  • nadawanie przesyłek paczkomatowych w Paczkomatach i POP;
  • możliwość nadawania paczek bez etykiety;
  • opłacanie paczek za pobraniem za pomocą PayByLink;

System logistyczny:

  • opóźnienie w przekazywaniu statusów paczek kurierskich oraz statusów z urządzeń mobilnych;
  • przekierowywanie paczek kurierskich;
  • tworzenie, opłacanie i generowanie etykiet dla przesyłek kurierskich przez API i WebTrucker – http://kurier.inpost.pl
  • utrudnienia w tworzeniu, generowaniu i zapisywaniu zdarzeń w aplikacji WebTrucker;

Odbiór paczek umieszczonych w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac, a także nadawanie paczek z wygenerowaną etykietą będą cały czas możliwe. Paczki o odpowiednim statusie będą mogły być umieszczane z wykorzystaniem ekranu Paczkomatu.

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Pozdrawiamy
Zespół InPost

oznacz moderatorów

audiquattro4ever
#8 Zapaleniec#

22-06-2020 godzina 16:18

ciągle nie można się zalogować

 

hmmmm. na innym komputerze jest ok, dziwne, bo hasła na obu komputerach zapamiętane w Chrome i nigdy nie zmieniane

oznacz moderatorów

Progres_sport
#8 Zapaleniec#

U nas działa.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@audiquattro4ever Koniecznie zgłoś ten problem do Inpostu. Prace już się zakończyły i logowanie powinno działać prawidłowo. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Ja dziś cały dzień nadaję paczki i jest OK

oznacz moderatorów

Basia383
#7 Wielbiciel#

Zgadza się dziś jest już ok,  jedyny zarzut do inpostu - zamiast wyświetlającego się ERROR 500 - tak ciężko umieścić komunikat że trwają prace techniczne

oznacz moderatorów

audiquattro4ever
#8 Zapaleniec#

u mnie już jest ok ale od wczoraj nie wyświetlało błędu 500 tylko pokazywało się okno z informacją, że nie można się zalogować 😞

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Problemy techniczne związane z importem zamówień do Menadżera Inpost to błąd po naszej stronie, który został już naprawiony. Przepraszamy Was za wszelkie niedogodności, aktualnie wszystkie dane są importowane na bieżąco (dot. przesyłek SMART!). 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

danmari-art
#8 Zapaleniec#

u mnie wogole sie nic nie importuje, wogole nie działa import do menadzera inpostu

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@danmari-art Z naszych informacji wynika, że ostatnie zamówienie, złożone wczoraj, ok. godz. 23 już nadałeś. Czy w związku z tym problem jest nadal aktualny? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

danmari-art
#8 Zapaleniec#

Juz wszystko działa. Dziekuje

 

oznacz moderatorów

Dalamarr
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś obecnie również nie może się zalogować do Manager Paczek poprzez Allegro?

oznacz moderatorów