Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
O systemie ocen już tu trochę pisano, ale dzisiaj dorzucę coś z własnego podwórka.
Klien kupuje sznurowadła. W ofercie mam tylko białe i czarne. W wiadomości dla sprzedającego jako zamawiany kolor wpisuje SZARY. Po moim kontakcie telefonicznym i informacji, że takiego koloru w tej ofercie nie oferuję zwracam wpłatę przez payu. Po ok. 30 dniach od zakończenia transakcji otrzymuję opinię nie polecam, oraz oceny gwiazdkowe na zaniżonym poziomie. Standard Allegro leci na łeb.
Czy to nie REGULAMINOWY ABSURD aby kupujący mógł wystawiać ocenę sprzedawcy gdy sam nie dotrzymuje zasad na allegro?
Oraz czy to nie absurd aby moderator nie mógł usunąć oceny powołując się na zapisy regulaminu?
Gdzie w regulaminie allegro znajdują się informacje o ochronie dobrego imienia sprzedawcy?
Niżej cyt. odpowiedź jaką otrzymałem od moderatora.
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za długi okres oczekiwania.
Przykro mi, że spotkał się Pan z taką oceną ze strony Kupującego, jednak po przeanalizowaniu sprawy, nie mam podstaw do usunięcia oceny. Kupujący wyraził swoje odczucia co do transakcji, w ocenie gwiazdkowej zostały poruszone różne aspekty (np. jakość obsługi), których nie jestem w stanie jednoznacznie zweryfikować. Dodatkowo ocena nie narusza zasad Allegro.
Rozumiem, że ocena Pana zdaniem jest mocno niesprawiedliwa i krzywdząca, jednak mogę ingerować w oceny tylko w przypadkach jednoznacznych i takich, które naruszają regulamin.
Chciałbym poinformować, że ocena może zostać usunięta na prośbę Kupującego wysłaną do Allegro, dlatego zachęcam do bezpośredniego kontaktu z Kupującym w tej sprawie.
Muszę działać zgodnie z procedurami i mimo odmownej decyzji, mam nadzieję, że mogę liczyć na Pana wyrozumiałość.
Mam nadzieję, że uda się Państwu w tej sprawie dojść do porozumienia.
Pozdrawiam
[edit]
dziękuję za kolejną wiadomość.
rozumiem, że nie takiej odpowiedzi Pan oczekiwał oraz, że oceny są bardzo ważne dla Sprzedających, jednak nie mogę w tej sytuacji usunąć oceny.
Ingerować w oceny wystawiane przez Kupujących możemy tylko w konkretnych sytuacjach, gdy naruszają regulamin.
W tym przypadku nie mogę mieć pewności jaki był dokładnie powód wystawienia negatywnego komentarza.
Zachęcam do kontaktu z Kupującym w tej sprawie, ponieważ tylko w ten sposób ocena będzie mogła zostać usunięta.
Pozdrawiam
[edit]
Zespół Allegro
Dzięki, jak zdecyduję się założyć sprawę na pewno odezwę się o pomoc.
witam
Takie sytuacje to norma.standardowa odpowiedz klienta ktory rzekomo dostal nie pelna paczke" jak nie wyślesz towaru ktorego brakuje to wystawie negatyw"
Ostatnio klientka zaplacila za rekawiczki 14,5ktore kupila 7tygodni wczesniej.. nawet allegro zwroiclo nam prowijze w chwili kiedy zaplacila za towar kosztowaly juz 95zl, zwrocilem klientce pieniadze, napisalem ze cena jest juz nie aktualna i otrzymalem negatyw za nie wyslanie towaru bo klientka sobie zarezrowala towar na prawie 2 miesiace, zwrocilem sie do allegro o usuniecie komentarza, wyjasniajac sytuacje, otrzymalem odpowiedz ze nie sa w stanie zweryfikowac ustalen co do platnosci miedzy mna a klientem i komentarza nie usuna... a najlepsze ze klientka napisala ze jak otrzyma gotowke na konto usunie komentarz, ale pozniej sie nie odzywala, nawet screen tej wiadomosci nie ruszyl pracownika allegro by mi pomoc
allegro dalo za duza wladze kupujacym, my nie mamy zadnych praw...
chore....
Allegro źle zrobiło ze nie można oceniać klientów, prowadzi to do kuriozalnych numerów. Ja pod innym nickiem kupowałem i sprzedawałem jakieś 16 lat i ocenianie kupującego pomagało w niektórych sytuacjach. teraz to żenada.
@MixTips Powołaj się na regulamin Allegro. Jest wyraźnie napisane, że klient na wpłatę ma czas DO 7 DNI !!! Po tym terminie, masz prawo anulować zamówienie i nikt, nawet Allegro, nie zmusi Cię do finalizacji transakcji. Jak coś, poszukam dla Ciebie nawet potwierdzenia bo kiedyś na czacie o tym rozmawiałem z pracownikiem Allegro.
Pisz więc do nich jeszcze raz. Najlepiej na czacie bo najszybciej. Powołaj się na ten zapis regulaminu i niech Ci usuną komentarz. Do tego punkty 11.5 i 11.6 regulaminu. Myślę, że trafisz w końcu na normalnego pracownika.
Dobra, miałem kilka wątpliwości więc zerknąłem na to forum ale po przeczytaniu kilku wątków napisanych przez światłe umysły sprzedawców tego portalu stwierdziłem że nie ma co się z nimi szczypać.
Poszło dziś pare negatywów. Co prawda miałem się zlitować ale że są tu niebezpieczne propozycje sprzedawców aby brak oceny stawał się z automatu oceną pozytywną po określonym czasie etc to nie mogłem do tego dopuścić.
Przejmować się że komuś rating spadnie po zasłużonym negatywie? Buahahahah
PS
Nie wiem jak inni kupujący ale u mnie próba kontaktu po w pełni zakończonej transakcji z jakimiś petycjami o usunięcie komentarza równa się z automatu wniosek na policję za spamowanie i nękanie 🙂
Proszę państwa jeżeli Allegro daje takie możliwości wystawiania komentarza to się z nich korzysta Żeby miało to ręce i nogi musiałoby mieć jakieś ograniczenia ,kontrolowany przez kogoś albo prosty regulamin a nie coraz bardziej rozbudowany ,ukierunkowany tylko na zysk Allegro Każdy dziś chce nic nie robić tylko zarabiać a nie każdy może opchnąć maseczki za 5 mln w jeden dzień
Tak sobie czytam te wszystkie odpowiedzi w temacie i mam nieodparte wrażenie, że lepiej zamknąć konto po kilku negatywach, które powodują zabranie smarta lub, jak w moim przypadku, zablokowanie sprzedaży przy 99,2 % poleceń (totalny absurd allegro). Lepiej zamknąć i otworzyć drugie. Dodam, że konto zablokowane jest już ponad tydzień i nikt z allegro nie raczy pochylić się nad sprawą, bo przecież mają na to miesiąc....ręce opadają.
a ja jak czytam te posty to przychodzą mi na myśl czasy okupacji hitlerowskiej i tzw. szmalcowników, którzy za pieniądze wydawali Niemcom ukrywających się Żydów, najpodlejszy typ człowieka, teraz ich potomkowie namierzają konta ze 100% pozytywnych komentarzy walą negatywa a następnie na pytanie oburzonego sprzedawcy pytają "a co pan proponuje?" raz mnie taki trafił i kosztowało mnie to parę złotych, później plułem sobie w brodę że nie zgłosiłem ewidentnego wymuszenia do Allegro ale jak teraz czytam komentarze to widzę że to nie miałoby sensu, już prędzej ten pozew do sądu złożę