Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 18.02.2024 dostałem wiadomość z allegro.kontakt@allegro.pl aby zamknąć login muszę wysłać akt zgonu właściciela i tak zrobiłem.
W następstwie przyszły mi errory, że moja wiadomość do Państwa nie dotarła. Dziś ponowiłem próbę i znowu wiadomość nie dotarła. Po co Państwo wysyłacie wiadomości ze skrzynki, która nie odbiera emaili i czemu tak Państwo utrudniacie zamknięcie konta? Jak mam wysłać akt zgonu skoro tu nie ma opcji dodania załącznika. Chore to jest i o to Państwu chodzi.
Prze okazji zapytam czemu gdy coś zamawiam nie ma jednej opcji załączenia faktury? W efekcie muszę szukać w emailach, w dyskusjach, w zamówieniach, przy przesyłce, w skrzynce pocztowej, na prywatnym emailu lub wypatrywać gołębia pocztowego - to jakiś absurd. Gdy proszę sprzedawcę o kopię to jeszcze się burzy. Czy to jakaś zorganizowana akcja aby odbiorca miał problem z wrzuceniem w koszty papieru którym się podciera lub szmat na kg które regularnie zamawiam?