Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Statusy przesyłek przewoźnika GEIS, u którego wysyłamy przesyłki paletowe nie aktualizują się, co zaniża nam jakość sprzedaży. W niektórych wypadkach, w szczegółach zamówienia, w rubryce "Przesyłki" jest data odebrania przesyłki przez klienta, natomiast status zamówienia od kilku dni widnieje jako "WYSŁANE"
@sgroup Sprawdź proszę, czy integracja z GEIS jest prawidłowa. Skontaktuj się z nim i poproś, by ustawił odpowiednią konfigurację. Upewnij sie również, czy maile są poprawnie przekazywane do przewoźnika, tak jak opisaliśmy to w tym artykule.
Musisz zgłosić się do przedstawiciela GEIS i poprosić o integrację z allegro. Jak się zdecydujesz na taką integrację, to musisz zapłacić. Skontaktuje się z Tobą firma, która ogarnia te integrację i w ciągu kilku dni od pierwszego kontaktu wszystkie wysyłki z GEIS będą widoczne w allegro, tym samym statystyki zaczną rosnąć
Dziękuję za odpowiedź