Aktualizacja statusów zamówień

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Statusy przesyłek przewoźnika GEIS, u którego wysyłamy przesyłki paletowe nie aktualizują się, co zaniża nam jakość sprzedaży. W niektórych wypadkach, w szczegółach zamówienia, w rubryce "Przesyłki" jest data odebrania przesyłki przez klienta, natomiast status zamówienia od kilku dni widnieje jako "WYSŁANE"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sgroup Sprawdź proszę, czy integracja z GEIS jest prawidłowa. Skontaktuj się z nim i poproś, by ustawił odpowiednią konfigurację. Upewnij sie również, czy maile są poprawnie przekazywane do przewoźnika, tak jak opisaliśmy to w tym artykule.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Musisz zgłosić się do przedstawiciela GEIS i poprosić o integrację z allegro. Jak się zdecydujesz na taką integrację, to musisz zapłacić. Skontaktuje się z Tobą firma, która ogarnia te integrację i w ciągu kilku dni od pierwszego kontaktu wszystkie wysyłki z GEIS będą widoczne w allegro, tym samym statystyki zaczną rosnąć

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź