anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualizacja statusów zamówień

sgroup
#7 Wielbiciel#

Statusy przesyłek przewoźnika GEIS, u którego wysyłamy przesyłki paletowe nie aktualizują się, co zaniża nam jakość sprzedaży.  W niektórych wypadkach, w szczegółach zamówienia, w rubryce "Przesyłki" jest data odebrania przesyłki przez klienta, natomiast status zamówienia od kilku dni widnieje jako "WYSŁANE"  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

matt_rose
Moderator
Moderator

@sgroup Sprawdź proszę, czy integracja z GEIS jest prawidłowa. Skontaktuj się z nim i poproś, by ustawił odpowiednią konfigurację. Upewnij sie również, czy maile są poprawnie przekazywane do przewoźnika, tak jak opisaliśmy to w tym artykule.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

OptimumCreation
#10 Popularyzator#

Musisz zgłosić się do przedstawiciela GEIS i poprosić o integrację z allegro. Jak się zdecydujesz na taką integrację, to musisz zapłacić. Skontaktuje się z Tobą firma, która ogarnia te integrację i w ciągu kilku dni od pierwszego kontaktu wszystkie wysyłki z GEIS będą widoczne w allegro, tym samym statystyki zaczną rosnąć

oznacz moderatorów

sgroup
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów