Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomimo dokonania zakupu poprzez przelew Allegro finanse nie została aktywowana możliwość sprzedaży na koncie. Co jest przyczyną? Dane oczywiście takie jak zawsze, poprawne.
@Client:104332014 Płaciłeś z konta bankowego o takich samych danych osobowych, jak dane osobowe konta Allegro? To warunek. Kiedy płaciłeś? To może potrwać około 3 dni.
Chodzi mi o automatyczne potwierdzenie przy zakupie za przedmiot.
Mi też o to chodzi.
Zawsze jak kupiłem coś, oplacilem z nowego konta to automatycznie po minucie dwóch otrzymywałem email zacznij sprzedawać. Teraz jakieś problemy jak próbuje któryś raz z kolei w odstępie paru dni. A wszystko robię tak jak zawsze.
Najpewniej chodzi o to, że żeby móc w ten sposób aktywować sprzedaż należy wykonać płatność przez PayU, a pewnie miałeś wybrane domyślnie przelewy24. Można to przeoczyć łatwo gdyż wybrany operator płatności jest szarym kolorem na białym tle zaraz pod wyborem rodzaju płatności (karta, blik, przelew)
@Client:104332014 Cześć. W tej sprawie skontaktuj się z nami przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6a7ab6d0-2364-4a46-86ff-3aafcca487ab&subjectId=2aad59dd-2...