Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przypadek dzisiejszy: Klient kupił towar, wybrał przesyłkę z odbiorem w punkcie pocztowym, przesyłka z kategorii Allegro przesyłek SMART ale numer telefonu jaki podał był czeski (+420 xxx xxx xxx). Po nazwisku klienta wnioskuję, że to Czech, punkt odbioru oczywiście w kraju.
Problem w tym że pocztowy Elektroniczny nadawca NIE AKCEPTUJE numerów zagranicznych, NIE AKCEPTUJE braku numeru, jako że klient nie dysponuje polskim numerem to musiałem wpisać inny numer komórkowy, jak będzie info o odbiorze przesyłki to trzeba się będzie znów z klientem kontaktować, wpisanie numery klienta bez +420 też nie pomogło bo system pocztowy nie rozpoznał tego jako polski numer mobilny
Czy zatem szanowny serwis nie powinien uwzględnić tego w formularzach FOD ?
@RLis podobnie jest przesyłkach Inpostowych i to raczej nie jest wymysł Allegro . Smsy do niektórych krajów są niemiłosiernie drogie i stąd pewnie ta blokada. Ja też często mam taki problem, zamawiają Czesi , Słowacy i nawet Litwini . Wpisuję swój telefon i tyle 🙂
nie twierdzę, że to wymysł Allegro, ale uważam że to właśnie Allegro powinno wyjaśnić ten problem z operatorami i klientami zza granicy.
Ja się zastanawiam co będzie przy "pomysłowości" klientów z Polski. Miałem taki przypadek, że w FOD w polu wysyłki wpisany adres A, natomiast w wiadomości do sprzedającego wpisane "proszę wysłać na adres B". Dwie różne miejscowości, na szczęście był to "zwykły" kurier i mogłem edytować już przygotowany list przewozowy. Przy przesyłkach Allegro Pocztex48, w systemie e-nadawca nie ma możliwości edycji kodu pocztowego i miejscowości.
Jeżeli jest taka blokada w systemach Inpost i Poczta to identyczna blokada powinna być w systemie Allegro przy składaniu zamówienia. Zwłaszcza, że mówimy o przesyłkach "Allegro Inpsot " czy "Allegro przesyłka polecona".
Kiedyś ten problem wykazałem w zgłoszeniu. Nie zacytuje odpowiedzi, ale parafrazując brzmiała ona Tak. "Ograniczenia w zakresie numerów telefonów występują po stronie dostawcy, a nie po stronie allegro" Tak więc nadal frontem do klienta, a ty "drogi" sprzedawco sam sobie radź. Nie zgadzam się z tym. Osobiście uważam, że jeśli oferowana przesyłka: (Allegro punkty odbioru... paczkomaty.... etc.) wymaga podania polskiego numeru telefonu do jej działania, to należy taki numer wyegzekwować lub uniemożliwić wybranie takiego dostawcy, jeśli polskiego numeru komórkowego się nie posiada, zwłaszcza gdy na ten numer ma przyjść kod do jej odbioru.