Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny raz w przeciągu 2 dni jest problem z waszą głupią i zbędną metodą dostawy.
Dlaczego przesyłka jest wydawana do doręczenia (automat paczkowy) i jest sobie cofana? Nawet jak nie ma miejsca, to InPost np. przekierowuje do najbliższego paczkomatu. A u was nie ma miejsca to cofacie paczki z powrotem? Nie wiemy nawet, czy to była faktyczna przyczyna, paczka nie była też w żaden sposób uszkodzona.
Dodamy, że identycznie było z DPD Allegro Delivery, taka sama sytuacja, paczka cofnięta bez podania jawnej przyczyny.
Wprowadziliście przymusem najróżniejsze metody dostawy (co już jest skandaliczne i niewygodne) to jeszcze one nie działają. Jaka jest przyczyna, że udało wam się popsuć tak prostą rzecz jak metoda wysyłki i dostawa produktów do Klientów?
Nr przesyłki to AD00FNP0T9.
@esturion_pl W wypadku, gdy konieczne jest przekierowanie paczki, prosimy o wskazanie innego punktu klienta, zamiast podejmować decyzję za niego. Nie rozumiem, jakie są Twoje oczekiwania względem tego zgłoszenia, skoro paczka dotarła dzisiaj do automatu.
@w_kiwi Niech Pani przeczyta ponownie po kolei screen jaki umieściliśmy.
Zgodnie z listem paczka nigdy do tego punktu nie trafiła, bez żadnego powodu wróciła do nas.
Niczego nie chcieliśmy przekierowywać, skąd taki pomysł? Dodatkowo skąd pisanie, że podejmujemy decyzję za Klienta?
Oczekiwania są bardzo proste, wyjaśnienie czemu paczka jest bez jawnego powodu cofana i czemu wymuszacie na sprzedawcach stosowanie wadliwych metod dostawy.
@esturion_pl Przepraszam Cię za moją pomyłkę. Wyjaśniam to z zespołem dedykowanym. Masz również możliwość złożenia reklamacji w tej sprawie.
@w_kiwi Dostaliśmy odpowiedź i twierdzicie, że paczka o rozmiarze koperty D14 stała się tubą 114cm? Czy te kłamstwa są produkowane przez samo Allegro czy też przez firmę DHL?
Dodatkowo w śledzeniu nie ma mowy o tym, że paczka miała za duże wymiary i nie ma nic o powodzie jej niedoręczenia.
Czy dobrze rozumiemy, że w Allegro Delivery przewoźnik może nie zrealizować opłaconej usługi bez podania przyczyny w statusie przesyłki i odrzucić reklamację na podstawie nieprawdy?
Zgodnie z informacjami z serwisu Allegro ta paczka miała 114x36,5x14,5 i dlatego nie zmieściła się do automatu paczkowego.
Mamy monitoring i zdjęcia paczek, tak więc skąd takie absurdalne decyzje działu reklamacyjnego?
@esturion_pl w tej sprawie jest zgłoszenie mailowe nr 51388252 - proszę o cierpliwość, weryfikujemy temat.
@gdvorek Tak zweryfikowany temat, że bez podania wymiarów paczki zgłoszenie reklamacyjne zostało bezpodstawnie odrzucone.
Niestety, jako sprzedający nie możemy polecić zarówno obsługi reklamacyjnej jak i tej usługi dostawy. Wysłaliśmy póki co kilkadziesiąt paczek tą nową metodą i już są pierwsze problemy, które np. przy firmie InPost nie występują.
Są też inni przewoźnicy którzy w przypadku przekroczenia wymiarów podają dane tj. zdjęcia plus zmierzone wymiary. Tutaj niczego takiego nie ma, odrzucenie arbitralne - "bo tak".
Zmuszacie nas sprzedawców to kilkunastu metod wysyłki, a nie dbacie absolutnie o ich jakość.
@esturion_pl
Przesyłka została wydana o 8:23 do doręczenia, a o 8:51 została zwrócona do nadawcy. Wskazywałoby to na tzw. przesyłkę niedoręczalną. Takie przesyłki zwraca się do nadawcy, bez próby doręczenia.
@esturion_pl serio, już nawet szkoda klawiatury na pisanie 🙂 jak by sprzedawcy zaczęli to masowo wyłączać i rezygnować ze smarta może coś by ich ruszyło a tam się męczymy 😞
Wszystko sie zepsulo od kiedy zaczeli naciskac na te swoje Allegro smietnik boxy. Do piet nie dorastaja inpostowi. O przekierowanie trzeba recznie na forum pisac xDD zenada