Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z wysłaniem paczki DHL palety przez aplikację DHL24, po przejściu do Panel Allegro nie wyświetlają mi się dane. Czy ma to znaczenie jaki cennik ustalę dla wysyłek, czy można wpisać 0 zł dla darmowej dostawy ? Klient zakupił szafkę z opcją DHL palety i nie mogę nic dalej zrobić..
@sanbudallegro przykro mi, ale o ile dobrze rozumiem Twoje zgłoszenie, to problem dotyczy narzędzia nadawczego przewoźnika, więc nie będziemy mogli pomóc.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z DHL24.
Cały czas wyświetla mi się komunikat podany poniżej
"Obecnie nie masz aktywnej usługi Allegro DHL Palety. Oznacza to, że możesz nadawać przesyłki doręczane kurierem, ale opłaty za tę usługę będą naliczane wg Twoich standardowych stawek. Jeśli chciałbyś skorzystać ze stawek Allegro DHL Palety (usługa dostępna tylko dla przesyłek nadawanych za pośrednictwem Allegro), zaakceptuj ofertę.
Oferta zaakceptowana, w DHL nie ma żadnego problemu, twierdzą ze ze po stronie Allegro jest problem bo nie można pobrać danych do wysyłki, tylko tej jednej transakcji.
@sanbudallegro Czy mogłabym Cię prosić o podanie numeru tego zamówienia i przesłanie zrzutu ekranu z widocznym komunikatem? Przekażę tę sprawę do wyjaśnienia 🙂
Dziękuję za próbę pomocy, ale Klientowi zależało na szybkiej wysyłce, więc sami nadaliśmy paczkę. Mam nadzieję że przy następnej transakcji już nie będzie zamieszania. Pozdrawiam