Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak radzicie sobie z tworzeniem ewidencji sprzedaży bezrachunkowej na Allegro? Jestem vatowcem. Sprawę ułatwia fakt, że wszystko mam na VAT 23% więc wystarczy jedno zestawienie. Opcja zestawienia z konta bankowego raczej odpada ponieważ PayU i Płatności24 wypłacają kwoty pomniejszone o prowizję, Ads itp.
Czy Waszym zdaniem wystarczy Zestawienie sprzedaży wygenerowane ze strony Zamówienia (opcja na samym dole strony) za cały miesiąc czy lepiej skorzystać z dodatkowych narzędzi np. Apilo i wFirma i ewidencję sprzedaży generować w wFirma?
Ja tam do każdej transakcji wystawiam FV. Nikt tego nie zabrania.
Tak wiem. Za jakiś czas przejdę na księgowość online i wtedy będzie to dobra opcja. Obecnie księgowa liczy mnie na podstawie ilości wystawionych faktur więc wystawienie np. 500 faktur miesięcznie nie wchodzi w grę.
Codziennie rano sumuje sobie sprzedaż z dnia poprzedniego w tabeli excelu, do księgowej wysyłam więc zestawienie z sumą sprzedaży klientom prywatnym z każdego dnia miesiąca. Przy średnio 30 zamówieniach dziennie zajmuje mi to ok 2-3 minuty dziennie. Robię tak od lat i nie widzę sensu usprawniania bo w skali miesiąca nie wiele czasu zaoszczędzę.
Możesz podzielić się tym jak to robisz? Ręczne kopiuj / wklej z zakładki zamówienia zajmie sporo więcej czasu niż 3min.
Np dziś sprawa wyglądała tak:
Wchodzę w "zamówienia" wybieram datę od 2 marca do 2 marca, klikam 'zaznacz wszystkie' i 'wartość zamówień'.
Oczywiście w tej sumie są też zakupy na fv więc potem jeszcze klikam 'wymaga fv' i tą wartość odejmuje od tej wcześniejszej.
W sumie 2 minuty, schodzi 3 jak są zwroty do odjęcia jeszcze 😄
Tylko to nie jest fizyczna ewidencja 🙂 Trzeba posiadać fizyczną ewidencję sprzedaźy, którą w orzypadku kontroli trzeba przekazać do US. Nie dasz im przecież dostępu do konta Allegro a wygenerowane w pliku csv zestawienie zawiera mnóstwo śmieci i nie da się w nim odfiltrować zamówień z fakturą.