anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro i ich "cierpliwość"

PawHaft
#12 Orędownik

Moja cierpliwość powoli się kończy, bo ile można wyjaśniać zgłoszenie złożone 13.06 ?  numer zgłoszenia "10034357" Czy w serwisie pracuje tylko jedna osoba ?

Oczywiście jak się przypomniałem to poproszono mnie o "cierpliwość", że znają "temat" i to wyjaśniają.

Ale co tu wyjaśniać jeżeli doliczacie do rachunku koszt wysyłki który nie powinien być doliczony?

Od nas wymagacie natychmiastowego działania (np.  jak kupujący założy dyskusje) a sami traktujecie nas niepoważnie...

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mwmonety
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

opieszałość w działaniu jest znakiem rozpoznawczym w działaniach serwisu .tylko ty musisz wszystko szybko i regulaminowo

oznacz moderatorów

były forumowicz
Nie dotyczy

@PawHaft wbrew pozorom tam pracuje cały tłum ludzi, ale to prwdopodobnie stażyści. W dyskusji odnośnie jednego zgłoszenia za każdym razem odpowiada inna osoba. Wstawiają standardowe formułki, które mają cię zniechęcić do drążenia tematu, albo odpisują że przekażą sprawę do odpowiedniego zespołu. Nie są w stanie merytorycznie odpowiedzieć na pytanie. Po każdym kontakcie musisz czekać kilka dni na jakąś bezsensowną odpowiedź. 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz

Dzień dobry.
Dziękuję za wiadomość. Przepraszam Państwa za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Zgłoszenie przekazuję do weryfikacji. Wrócimy z odpowiedzią. 

🙂

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@PawHaft widzę, że otrzymałeś od nas odpowiedź dnia 20.06 o 21:45:

 

Dobry wieczór,

bardzo dziękuję za Państwa wiadomość i przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.

Zweryfikowałam, że nastąpiło wdrożenie nieprawidłowej konfiguracji cennika dla smartowych zakupów do punktów w poczcie polskiej.
Nieprawidłowe naliczenia miały miejsce w terminie: [2020-06-10 12:19] - [2020-06-12 09:17], obecnie Dział odpowiedzialny, analizuje zamówienia i dokonuje zwrotów kosztów.Bardzo proszę o jeszcze trochę cierpliwości. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik

@cloudcloud ale to nie jest odpowiedź która jednoznacznie stwierdza że mój przypadek został rozwiązany... Nie ma tam słowa "Przepraszamy, wystąpił błąd i odpowiedni dział dokona zwrotu pobranych pieniędzy" tylko "Dział odpowiedzialny, analizuje zamówienia i dokonuje zwrotów kosztów" co nie oznacza rozwiązania mojej reklamacji. wiem że się czepiam, ale czy to oby nie za długo trwa? 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@PawHaft nie odpowiedziałeś na nią - co sugeruję uczynić.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#15 Entuzjasta

@PawHaft  Odpisuj, że to nie jest odpowiedź jakiej oczekiwałeś, i jesli pracownik NIE UMIE LUB NIE JEST W STANIE CI ODPOWIEDZIEC, to prosisz o przekazanie problemu oczko wyżej do pracownika bardziej kompetentnego i znającego się na rzeczy. Jesli i następna odpowiedź nie będzie Cię satysfakcjonować, poproś o możliwość złożenia zażalenia na brak kompetencji i opieszałość w udzieleniu  odpowiedzi.

oznacz moderatorów