anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro i ich "cierpliwość"

PawHaft
#12 Orędownik#

Moja cierpliwość powoli się kończy, bo ile można wyjaśniać zgłoszenie złożone 13.06 ?  numer zgłoszenia "10034357" Czy w serwisie pracuje tylko jedna osoba ?

Oczywiście jak się przypomniałem to poproszono mnie o "cierpliwość", że znają "temat" i to wyjaśniają.

Ale co tu wyjaśniać jeżeli doliczacie do rachunku koszt wysyłki który nie powinien być doliczony?

Od nas wymagacie natychmiastowego działania (np.  jak kupujący założy dyskusje) a sami traktujecie nas niepoważnie...

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mwmonety
#21 Demiurg#

opieszałość w działaniu jest znakiem rozpoznawczym w działaniach serwisu .tylko ty musisz wszystko szybko i regulaminowo

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@PawHaft wbrew pozorom tam pracuje cały tłum ludzi, ale to prwdopodobnie stażyści. W dyskusji odnośnie jednego zgłoszenia za każdym razem odpowiada inna osoba. Wstawiają standardowe formułki, które mają cię zniechęcić do drążenia tematu, albo odpisują że przekażą sprawę do odpowiedniego zespołu. Nie są w stanie merytorycznie odpowiedzieć na pytanie. Po każdym kontakcie musisz czekać kilka dni na jakąś bezsensowną odpowiedź. 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Dzień dobry.
Dziękuję za wiadomość. Przepraszam Państwa za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Zgłoszenie przekazuję do weryfikacji. Wrócimy z odpowiedzią. 

🙂

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PawHaft widzę, że otrzymałeś od nas odpowiedź dnia 20.06 o 21:45:

 

Dobry wieczór,

bardzo dziękuję za Państwa wiadomość i przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.

Zweryfikowałam, że nastąpiło wdrożenie nieprawidłowej konfiguracji cennika dla smartowych zakupów do punktów w poczcie polskiej.
Nieprawidłowe naliczenia miały miejsce w terminie: [2020-06-10 12:19] - [2020-06-12 09:17], obecnie Dział odpowiedzialny, analizuje zamówienia i dokonuje zwrotów kosztów.Bardzo proszę o jeszcze trochę cierpliwości. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

@cloudcloud ale to nie jest odpowiedź która jednoznacznie stwierdza że mój przypadek został rozwiązany... Nie ma tam słowa "Przepraszamy, wystąpił błąd i odpowiedni dział dokona zwrotu pobranych pieniędzy" tylko "Dział odpowiedzialny, analizuje zamówienia i dokonuje zwrotów kosztów" co nie oznacza rozwiązania mojej reklamacji. wiem że się czepiam, ale czy to oby nie za długo trwa? 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PawHaft nie odpowiedziałeś na nią - co sugeruję uczynić.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@PawHaft  Odpisuj, że to nie jest odpowiedź jakiej oczekiwałeś, i jesli pracownik NIE UMIE LUB NIE JEST W STANIE CI ODPOWIEDZIEC, to prosisz o przekazanie problemu oczko wyżej do pracownika bardziej kompetentnego i znającego się na rzeczy. Jesli i następna odpowiedź nie będzie Cię satysfakcjonować, poproś o możliwość złożenia zażalenia na brak kompetencji i opieszałość w udzieleniu  odpowiedzi.

oznacz moderatorów