anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro International Automaty Paczkowe -jak zweryfikować czy i gdzie klient otrzymał kod odbioru.

shopmw
#10 Popularyzator#

W ciągu ostatniego miesiąca mamy plagę klientów, którzy twierdzą, że nie otrzymali informacji o oczekiwaniu przesyłki do odbioru w Allegro International Automaty Paczkowe. W jaki sposób Ci klienci są informowani, o tym , że przesyłka czeka na odbiór ( SMS, mail, powiadomienie w aplikacji)?. Czy obserwujecie podobny problem u waszych klientów?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@shopmw weryfikuję tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@shopmw dla wszystkich paczek z Allegro, wyświetlamy informacje o dostawie np. w zakładce Moje zakupy, Moje przesyłki. 

Rodzaj powiadomień zależy od zgód, jakie wybrał kupujący. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

shopmw
#10 Popularyzator#

To jaki rodzaj powiadomień dostaje czeski klient, bo w dalszym ciągu nie dostaliśmy odpowiedzi : SMS, mail, powiadomienie w aplikacji? Nie wiemy co mamy odpowiadać klientom, gdzie mają szukać danych do odbioru?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@shopmw rodzaj powiadomień (czy sms, email) kliencie mogą zmienić. Zgody na powiadomienia mogą zmienić tutaj. Zawsze informacje o przesyłkach znajdą w zakładce moje przesyłki lub zakładce moje zakupy. (pojawia się tam kod odbioru i informacje o paczce). 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

shopmw
#10 Popularyzator#

W dalszym ciągu to nie jest rozwiązanie, mówimy cały czas o kliencie zagranicznym, a dostajemy przekierowanie do polskiej strony;/. Przesyłek nieodebranych tą metodą dostawy ciągle przybywa....

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@shopmw czy możesz podać login konta (kupującego), który nie otrzymał informacji o oczekiwaniu przesyłki do odbioru w Allegro International? Sprawdzimy to na przykładzie konta klienta. Czy Twoi klienci również kontaktowali się z nami, by to wyjaśnić?

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

shopmw
#10 Popularyzator#

Kolejny zamówienie 231a8fe5-70f0-11ef-9cd7-29c41c770537 Client:116142958 ,  proszę przekazać klientowi kod odbioru- ten dziś napisał, że nie dostał kodu. Po co udostępniacie i wciskacie nam metody dostaw ( bo włączają się samoistnie ), które nie są skuteczne. ? @ayo80 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@shopmw Przesyłka została już odebrana. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów