Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ciągu ostatniego miesiąca mamy plagę klientów, którzy twierdzą, że nie otrzymali informacji o oczekiwaniu przesyłki do odbioru w Allegro International Automaty Paczkowe. W jaki sposób Ci klienci są informowani, o tym , że przesyłka czeka na odbiór ( SMS, mail, powiadomienie w aplikacji)?. Czy obserwujecie podobny problem u waszych klientów?
@shopmw weryfikuję tę sprawę.
@shopmw dla wszystkich paczek z Allegro, wyświetlamy informacje o dostawie np. w zakładce Moje zakupy, Moje przesyłki.
Rodzaj powiadomień zależy od zgód, jakie wybrał kupujący.
To jaki rodzaj powiadomień dostaje czeski klient, bo w dalszym ciągu nie dostaliśmy odpowiedzi : SMS, mail, powiadomienie w aplikacji? Nie wiemy co mamy odpowiadać klientom, gdzie mają szukać danych do odbioru?
W dalszym ciągu to nie jest rozwiązanie, mówimy cały czas o kliencie zagranicznym, a dostajemy przekierowanie do polskiej strony;/. Przesyłek nieodebranych tą metodą dostawy ciągle przybywa....
@shopmw czy możesz podać login konta (kupującego), który nie otrzymał informacji o oczekiwaniu przesyłki do odbioru w Allegro International? Sprawdzimy to na przykładzie konta klienta. Czy Twoi klienci również kontaktowali się z nami, by to wyjaśnić?
Kolejny zamówienie 231a8fe5-70f0-11ef-9cd7-29c41c770537 Client:116142958 , proszę przekazać klientowi kod odbioru- ten dziś napisał, że nie dostał kodu. Po co udostępniacie i wciskacie nam metody dostaw ( bo włączają się samoistnie ), które nie są skuteczne. ? @ayo80
@shopmw Przesyłka została już odebrana.