Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, wiem ,że podobnych tematów jest multum ale mam wrażenie ,że często w takich przypadkach wypowiadają się osoby które same do końca nie mają potwierdzonych informacji w takich sprawach, dlatego bardzo proszę o pomoc osoby które na "własnej skórze" miały taką sytuację.
Paczka została nadana Allegro miniKurier 24 Inpost (płatność z góry), patrząc na numer przewozowy widnieje status "Odmowa przyjęcia" a następny "Zwrot do nadawcy" oczywiście jest mi to zupełnie niewiadome dlaczego taka sytuacja ma miejsce ale to pomijam.
Pytanie teraz jest następujące, czy zostanie doliczona opłata za powrót paczki? Tylko właśnie w tym miejscu jeszcze raz proszę, o wypowiedź osoby które mają konkretne informacje na ten temat, ponieważ czytając podobne tematy (odnośnie paczkomatów) jest jeden wielki misz masz, a koniec końców u mnie np. nigdy nie została naliczona opłata za powrót nieodebranej paczki
Z góry dziękuje za odpowiedzi!
@Insert12345 Miałem taką sytuację kilka miesięcy temu i nie było naliczonej opłaty za zwrot. Mam umowę z InPost, mój opiekun poinformował mnie, niezależnie od powodu nieodebrania przesyłki "allegrowej" zwrot jest darmowy, dotyczy to również paczkomatów.
Właśnie na taką "potwierdzoną" sytuacje liczyłem.
Dziękuje ,że wypowiedziałeś się w moim temacie, super!
@Insert12345 Za powrót przesyłki nadanej paczkomatem InPost sprzedawca nie płaci.
Dokładnie, masz racje, teraz ja też to wiem.Ale w momencie gdy taka sytuacja zdarzyła się u mnie po raz pierwszy, szukałem odpowiedzi na społeczności.W każdym temacie odpowiedzi są podzielone pół na pół, jedni w lewo drudzy w prawo i człowiek później się zastanawia o co to chodzi w tym wszystkim 🤔
Chyba ,ze masz na myśli ,że nadanie poprzez paczkomat (umieszczenie przesyłki w urządzeniu) skutkuje tym ,że w przypadku nieodebrania nie płacimy za powrót (obojętnie czy to będzie minikurier/kurier czy paczkomat)?
UWAGA:
Jeżeli klient odmówił przyjęcia, to nie jest to "darmowy zwrot" paczki. W takiej sytuacji zwrot jest płatny w wysokości 100% kosztów nadania. Doliczą Ci do faktury.
Darmowy byłby wtedy, gdyby klient odebrał, zrezygnował z zakupu i odesłał - wtedy za darmo generuje etykietę i wszystko gra... tak niestety - jesteś w plecy.
Wiem, co piszę, miałem taki przypadek w grudniu. Tydzień temu faktura z zapisem takiej transakcji, wygląda to tak:
8.90 10.95 Allegro miniKurier24 InPost 1.00 1.00 Client:37626xxx Zwrot do nadawcy na LP: 520000012284200000366451