Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Mam taką drobną sugestię do Allegro, mam nadzieję że moderatorzy @_HolaOla_ , @cloudcloud puszczą ją dalej.
Otóż, dzisiaj podczas generowania etykiet dla Allegro miniKurier24 InPost na manadżerze, przy jednym zamówieniu wyskoczył mi komunikat "niepoprawny kod pocztowy". Myślałam że klient podał błędny kod, ale po sprawdzeniu okazało się że jest OK. Więc w czym problem? Pomiędzy numerami, za pauzą znalazła się spacja: 62- 620. Ten mały szczegół sprawił, że nie jestem w stanie wygenerować etykiety, a na infolinii doradzono mi, by klient złożył zamówienie ponownie...
I teraz taka mała sugestia. Skoro ani my, ani tym bardziej Inpost nie ma możliwości by ręcznie poprawić adres, czy Allegro mogłoby wprowadzić zmianę, która nie przepuszczała by takiego zamówienia jeśli pojawi się taka...literówka? Chochlik? Zmianę, która wymuszałaby na kliencie sprawdzenie adresu?
Jest to sytuacja dość kłopotliwa, bo wyjaśnienie tego klientowi w czym problem, też stanowi niemałe wyzwanie, i czuję się jak oszuścik proponując mu złożenie nowego zamówienia, za które ponownie musi zapłacić, a na zwrot pierwszej wpłaty będzie musiał poczekać do 3 dni 🙂
Czy jest szansa puścić to do działu technicznego, czy coś?
Będę wdzięczna bardzo!
@Janirka Dobry pomysł niby mały szczegół a może roboty narobić coś można by było tu poprawić
@Janirka Bardzo dziękuję za sugestię. Oczywiście przekażę ją do kogo trzeba 🙂
@Janirka Otrzymałam potwierdzenie, że system nie powinien zaakceptować zamówienia z błędem w kodzie pocztowym, więc abyśmy mogli dokładnie sprawdzić tę transakcję potrzebuję więcej szczegółowych informacji dotyczących tej sprawy. Czy mogłabyś przesłać mi login kupującego, numer oferty oraz zrzut z importu w Managerze Paczek Inpost na spolecznosc@allegro.pl?
@_HolaOla_ To zamówienie zostało anulowane przez klienta, i nie ma go niestety w Managerze Paczek... Może Wy macie podgląd na zamówienia które zostały zaimportowane wcześniej a następnie zostały usunięte?
Ale wysyłam już wszystkie pozostałe dane, i zrzut ekranu z panelu Allegro. Może to pomoże 🙂
@Janirka Dostałam Twojego maila, bardzo dziękuję. Sprawdzimy tę transakcję i wrócę do Ciebie z wiadomością, jak tylko uzyskam więcej informacji w tej sprawie.
@Janirka Zgodnie z obietnicą wracam do Ciebie z informacjami. Aktualnie nie ma możliwości wpisania zbędnej spacji w formularzu dostawy. W przypadku wskazanego przez Ciebie zamówienia dodatkowa spacja wynika z błędu w danych konta Kupującego (spacja w kodzie pocztowym w adresie), które są automatycznie pobierane do formularza. Skontaktowaliśmy się już z Kupującym z prośbą o aktualizację adresu, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości.
@_HolaOla_ Parsowanie takich formularzy i zmiany (administracyjne) błędnie wprowadzonych danych powinny być po stronie allegro, i to z automatu. Bo prośby można wysyłać, a kupujący mejla może sobie sprawdzić i za 2 lata, jak go najdzie.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Przy okazji się doczepię, allegro powinno usuwać zera z przodu w numerach telefonów komórkowych, bo import przesyłek w InPost zawsze ucina numer do 9 znaków, więc ostatnia cyfra telefonu zawsze jest usuwana i trzeba specjalnie w zamówienie allegro wchodzić i poprawiać telefon po imporcie 🙂
W przypadku przesyłek inpost te zera muszą być usuwane.
Zrzutu nie zrobię, bo wszystko już nadane. 😞