Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
na naszych aukcjach jest możliwość wyboru Allegro miniKuriera24 InPost. Korzystamy z managera paczek, gdzie mamy konto. Nie mamy natomiast podpisanej umowy z InPost'em. Do tej pory przesyłki z wybranym sposobem dostawy miniKuriera pojawiały się w managerze, gdzie mogliśmy wygenerować etykietę. Dziś niestety nie było to możliwe. Gdy próbujemy nadać przesyłkę przez Allegro, pojawia się komunikat, że należy podać numer umowy z InPostem, której nie mamy.
Czy coś się zmieniło w sposobie obsługiwania przesyłek z opcją dostawy miniKurier24 InPost i aby poprawnie funkcjonowała, należy mieć wcześniej wspomnianą umowę?
@SemiLineGroup To ?
Od 28 września wyłączyliśmy Sprzedającym możliwość przechodzenia z zamówień, bezpośrednio do Managera Paczek. Teraz Sprzedający mogą w pierwszej kolejności wysłać paczki InPostem przez Wysyłam z Allegro, ale tylko jeśli Sprzedający mają podpisaną i podpiętą umowę z InPost. Sprzedający, którzy korzystali z Managera Paczek bez umowy, muszą ręcznie do niego przejść.
@pinsplash dziękujemy za wiadomość. Faktycznie należy przejść bezpośrednio do Managera Paczek.
Ale nie to jest naszym głównym problemem. Do managera paczek nie zaimportowały się nam przesyłki z dostawa Allegro MiniKurier24 InPost.
@SemiLineGroup Zaimportowały się, tylko trzeba wybrać sortowanie po takim rodzaju przesyłki (domyślnie są wybrane paczkomaty).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere dziękuję za odpowiedź.
Niestety nawet jeśli sortuję po takim rodzaju przesyłki nadal się nie zaciągają.
Aby móc nadawać przesyłki z Allegro za pośrednictwem Inpost w dalszym ciągu nie jest konieczne posiadanie umowy.
W sytuacji problemów z prawidłowym działaniem Managera Paczek lub importem aukcji, w pierwszej kolejności prosimy o wykonanie poniższych kroków:
1. Włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka" (pop-up) i wyczyszczenie „ciasteczek”.
2. Zalogowanie się na konto danymi do Managera Paczek (adresem mailowym i hasłem), a nie poprzez przycisk "Zaloguj przez Allegro").
3. Usunięcie powiązanego konta lub wybranie opcji "powiąż ponownie" w Managerze Paczek (zakładka Allegro, opcja "zarządzanie kontami").
W zakładce "IMPORT ALLEGRO INPOST" typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany ,,Allegro MiniKurier24 InPost'' należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Wówczas aukcja powinna się pojawić.
Jeśli pomimo wykonania powyższych czynności problem dalej będzie występował, prosimy o przesłanie na adres: pomoc@inpost.pl szczegółowych danych dotyczących zamówienia, loginu do Managera Paczek oraz zrzutu ekranu z widocznym komunikatem błędu.
Udało się rozwiązać problem. Dziękuję za pomoc.