Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki przypadek to pewnie problem dla jakiegoś kamikaze który ma włączone automatyczne zwroty środków dla kupującego. Jeżeli ktoś nie ma to też problem bo klient widzi w piątek że zwrot dotarł i już w poniedziałek pyta kiedy otrzyma zwrot środków.
Ale po co - klient bazuje na informacji na karcie towaru (zwrot dostarczony). Poradzimy sobie - poszło info do administratora budynku o zabezpieczenie monitoringu z piątku (przed i po godzinie dostawy). Zakładamy że może być ostro i będzie trzeba założyć sprawę - zapewne klient wystawi też nieusuwalną opinię (subiektywną).
To raczej przestroga dla innych sprzedawców. Poniżej przykład z poprzedniego miesiąca. Zwrot konsumencki realizowany przez Allegro One BOX przez 12dni (11 dni paczka odpoczywała w oddziale) a sprzedawca musi się kopać w dyskusji z klientem. Zawaliliście to na klatę i nie marnujcie czasu ludziom. Zróbcie sobie automat do reklamacji - klient kupuje i płaci u Was za usługę dostawy.
ładny kwiatek, kolejny zresztą