anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro oznacza zamówienia wysłane przez DHL (umowa zewnętrzna) jako opóźnione

Modzia_pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

jak w tytule, mniej więcej od minionego weekendu, klienci zaczęli mnie informować, że ich zamówienia są oznaczane przez Allegro jako opóźnione, pomimo że przesyłka zostaje nadana w zadeklarowanym czasie wysyłki (24 godziny). 

Przesyłki są nadawane przez DHL z umową zewnętrzną. Nr przesyłki uzupełniam ręcznie (w szczegółach zamówienia) po przygotowaniu etykiety.

Jak wynika ze zrzutu ekranu podesłanego mi przez jednego klienta, status przesyłki w aplikacji w ogóle nie jest synchronizowany ze statusem widocznym na stronie śledzenia DHL, co najwyraźniej powoduje, że Allegro traktuje taką przesyłkę jako nienadaną i opóźnioną.

Kontaktowałem się już z pomocą techniczną Allegro poprzez wirtualny czat (nr zgłoszenia 39906667), jednak polecono mi, by wyjaśnić to bezpośrednio u przewoźnika. Czy do czasu otrzymania odpowiedzi od niego Allegro może nie oznaczać błędnie tych przesyłek jako opóźnione? Niestety nie wszyscy klienci czytają wysłane przeze mnie maile informujące o nadaniu i denerwują się, że Allegro zgłasza opóźnienie zamówienia.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Modzia_pl Jeśli otrzymasz od przewoźnika informację, że błąd dotyczący prezentowania czasu dostawy leży po naszej stronie, wówczas proszę o sygnał. Przekażę tę sprawę do naszego zespołu technicznego. 

Dane dotyczące przesyłek prezentujemy na podstawie informacji przekazywanych od przewoźników. Możliwe więc, że w tym przypadku nieprawidłowości dotyczą przesyłanych do nas raportów.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Modzia_pl
#8 Zapaleniec#

Wygląda na to, że problem może leżeć po stronie Allegro.
Oto odpowiedź, jaką dostałem od Działu Wsparcia Narzędzi Elektronicznych DHL Parcel:

"Dziękuje za zrzuty ekranu. Po przeprowadzeniu testu nasza aplikacja działa poprawnie. Nie mamy wpływu na poprawność wyświetlanych statusów w aplikacji allegro i w tej sprawie proponuje ponowny kontakt z  support allegro."

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Modzia_pl prześlij proszę odpowiedź od przewoźnika, a także zrzuty ekranu o których piszesz w zgłoszeniu nr 39906667 albo na adres spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości wklej proszę link do tego wątku). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Modzia_pl
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź. Przesłałem odpowiedź od DHL wraz ze zrzutami ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Modzia_pl dziękuję! Przekazałam zgłoszenie do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Modzia_pl wracam z odpowiedzią. Dodałeś paczkę przez formularz, a to oznacza, że nie mamy dla niej statusów, stąd informacja o opóźnieniu, bo system nie wie, że paczka ruszyła w drogę, więc zakłada, że nie i będzie opóźniona.
W tej sytuacji możesz korzystać z Wysyłam z Allegro podczas nadawania przesyłek lub nadając przesyłki w narzędziu przewoźnika przekazywać allegro e-mail danego kupującego.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów