Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
jak w tytule, mniej więcej od minionego weekendu, klienci zaczęli mnie informować, że ich zamówienia są oznaczane przez Allegro jako opóźnione, pomimo że przesyłka zostaje nadana w zadeklarowanym czasie wysyłki (24 godziny).
Przesyłki są nadawane przez DHL z umową zewnętrzną. Nr przesyłki uzupełniam ręcznie (w szczegółach zamówienia) po przygotowaniu etykiety.
Jak wynika ze zrzutu ekranu podesłanego mi przez jednego klienta, status przesyłki w aplikacji w ogóle nie jest synchronizowany ze statusem widocznym na stronie śledzenia DHL, co najwyraźniej powoduje, że Allegro traktuje taką przesyłkę jako nienadaną i opóźnioną.
Kontaktowałem się już z pomocą techniczną Allegro poprzez wirtualny czat (nr zgłoszenia 39906667), jednak polecono mi, by wyjaśnić to bezpośrednio u przewoźnika. Czy do czasu otrzymania odpowiedzi od niego Allegro może nie oznaczać błędnie tych przesyłek jako opóźnione? Niestety nie wszyscy klienci czytają wysłane przeze mnie maile informujące o nadaniu i denerwują się, że Allegro zgłasza opóźnienie zamówienia.
@Modzia_pl Jeśli otrzymasz od przewoźnika informację, że błąd dotyczący prezentowania czasu dostawy leży po naszej stronie, wówczas proszę o sygnał. Przekażę tę sprawę do naszego zespołu technicznego.
Dane dotyczące przesyłek prezentujemy na podstawie informacji przekazywanych od przewoźników. Możliwe więc, że w tym przypadku nieprawidłowości dotyczą przesyłanych do nas raportów.
Wygląda na to, że problem może leżeć po stronie Allegro.
Oto odpowiedź, jaką dostałem od Działu Wsparcia Narzędzi Elektronicznych DHL Parcel:
"Dziękuje za zrzuty ekranu. Po przeprowadzeniu testu nasza aplikacja działa poprawnie. Nie mamy wpływu na poprawność wyświetlanych statusów w aplikacji allegro i w tej sprawie proponuje ponowny kontakt z support allegro."
@Modzia_pl prześlij proszę odpowiedź od przewoźnika, a także zrzuty ekranu o których piszesz w zgłoszeniu nr 39906667 albo na adres spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości wklej proszę link do tego wątku).
Dziękuję za odpowiedź. Przesłałem odpowiedź od DHL wraz ze zrzutami ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl
@Modzia_pl dziękuję! Przekazałam zgłoszenie do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Modzia_pl wracam z odpowiedzią. Dodałeś paczkę przez formularz, a to oznacza, że nie mamy dla niej statusów, stąd informacja o opóźnieniu, bo system nie wie, że paczka ruszyła w drogę, więc zakłada, że nie i będzie opóźniona.
W tej sytuacji możesz korzystać z Wysyłam z Allegro podczas nadawania przesyłek lub nadając przesyłki w narzędziu przewoźnika przekazywać allegro e-mail danego kupującego.