Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie jak w temacie, niestety nie mogę dojść do porozumienia z konsultantami bo zamiast wprost odpisać mi na zadane pytanie to oni cały czas wklejają nic nie wnoszące do mojego pytania regułki i odsyłają do poradników jak nadać taką przesyłkę, a przecież nie o to pytałam.
Chodzi o nadania poza smart czy tam te ich Allegro Delivery.
@Client:118046128 Paczkomaty InPost nie należą do pakietu Allegro Delivery, rozliczasz je z InPostem a możesz nadać poza smartem lub w smarcie na umowie allegro przez MP lub WzA za 10,95 zł lub jako własna umowa Paczkomat InPost w cenach jakie masz na umowie z InPostem 🙂
W cenniku dostaw allegro masz dwie pozycje Paczkomat InPost i Allegro Paczkomat InPost 🙂
Chodzi mi dokładnie o Allegro Paczkomat InPost - to jest usługa należąca do Allegro czy do Inpost?
@Client:118046128 jest to usługa InPosta a na umowie z Allegro stąd mają wynegocjowaną stawkę 10,95 zł
Allegro ma tylko One Kuriera i One Box 🙂
Super dzięki za wyjasnienie, jeszcze tylko to: "usługa InPosta a na umowie z Allegro" - czyli komu w takim wypadku zgłaszać reklamację za zaginioną przesyłkę Inpost czy Allegro. Z tego co wiem to Allegro jest zarejestrowanym operatorem pocztowym.
Reklamację zgłaszasz Allegro ale po pobraniu upoważnienia możesz zgłosić bezpośrednio Inpostowi.
No właśnie też tak myślałam (stąd ten post) - niestety Allegro nie chce przyjąć ode mnie reklamacji i odsyła od razu do inpost, dlaczego? Umie mi na to pytanie ktoś sensownie odpowiedzieć?
Jest to usługa świadczona przez Inpost, dla klientów sprzedających na Allegro.
Usługa ma własny cennik i regulamin. Należy też pamiętać, że nie ma tu gwarantowanego terminu doręczenia (to jest tylko standardowej usłudze). Nie jest to też usługa kurierska.