Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie , sprzedałem towar , kupujący napisał przez ALLEGRO KONTAKT , że niestety nie może odebrać przesyłki pobraniowej i prosi o podanie nr konta w celu zapłacenia z góry, oczywiście podałem nr konta ale nadal nie było wpłaty , poprzez ALLEGRO KONTAKT prowadziliśmy korespondecję !!! ALLEGRO OCZYWIŚCIE MA WGŁĄD DO WIADOMOŚCI !!! kupujący poprosił po raz kolejny o nr kodu BIC/SWIFT a dodam że jest to zwykły nr rachunku który już podałem a wystarczy dodać tylkp znak PL przed nr rachunku . Napisałem to SPRZEDAJĄCEMU a nadal nie zaplacił za zakupiony towar !!!! ALLEGRO OCZYWIŚCIE ODRZUCIŁO ZWROT PROWIZJI PONIEWAŻ SPRZEDAJĄCY TEGO NIE POTWIERDZIŁ !!! TOWAR TEN SAM JEST NADAL WYSTAWIONY NA ALLEGRO !!!
CO PORADZICIE W WALCE Z ALLEGRO O ZWROT NIESŁUSZNIE POBRANEJ PROWIZJI ????
Możesz jeszcze napisać https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Mi konsultant kiedyś odpowiedział, że nie ma wglądu w wiadomości. Widzi tylko, że została wysłana, ale nie zna jej treści. Widzą tylko zawartość dyskusji
Ale ty widzisz więc dołącz do wniosku.
No tak. Ale ja odnoszę się tylko do informacji mariwalda.
OCZYWISCIE ZE DOŁACZYŁEM , ALE WIEM ZE ONI WSZYSTKO WIDZĄ , JAK CHCĄ, TO CHODZI O GRUBY SZMAL, KUPUJĄCY OLEWA ODPISYWAC CO KOLWIEK A PROWIZJA W SKALI KRAJU ROŚNIE NA KONCIE
I nie odpisali jak napisałeś odwołanie?
WYSTARCZY W WIADOMOSCI PODAC NR TELEFONU I ZAPROPONOWAC SPRZEDAŻ POZA ALLEGRO TO ODRAZU SIE ODZYWAJA , I TO OZNACZA ŻE JEDNAK WIDZĄ 🙂 WIEM Z DOŚWIADCZENIA 🙂
@mariwald02 Najważniejsze to żeby uniknąć takich sytuacji to skasuj przesyłki za pobraniem > tylko opłata z góry
TERAZ JUZ WIEM, TAKIE CZASY
Nie pisz dużymi literami.
Odwołaj się od decyzji o zwrocie (poprzez kontakt do Allegro), opisz całą sytuację. Najpierw poczekaj 14-21 dni na spokojnie - czasami ktoś nie ma kasy i czeka na wypłatę (i zamiast napisać wprost to sztucznie przedłuża płatność z byle powodów). Czasami też Kupujący przedłużają płatność, a na koniec i tak nie kupują. Zdarza nam się dostawać płatności i po miesiącu... (już dawno po automatycznym anulowaniu transakcji). Tak czy inaczej jeśli Kupujący po dłuższym czasie nie przedstawi dowodu wpłaty to zwrot prowizji dostaniesz na 100%. Nie zwracaj się tylko z wnioskiem od razu albo po kilku dniach - Allegro daje czas na dokończenie transakcji i jeśli Kupujący potwierdzi chęć zakupu, to wniosek odrzucą. Możesz się od niego odwołać i 10 razy - prowizja zostanie zwrócona na konto Allegro nawet, jeśli już ją opłacisz w danym miesiącu w rozliczeniu z portalem.
ps. Jeśli ktoś celowo zamawia przesyłki pobraniowe i ich nie odbiera (a to w historii danego użytkownika Allegro może potwierdzić), to może to być podstawą do ograniczeń / ostrzeżeń lub blokady konta.