anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro polecony do UK

Zdrowy_Swiat
#8 Zapaleniec#

Sytuacja z dzisiaj. Klient dokonuje zakupu na naszej aukcji po czym wybiera dostawę allegro list polecony za 6,99 zł a jakie miejsce dostawy UK. Na czacie dowiaduję się że oczywiście w ramach ww usługi do UK nic nie wyślę i mam poinformować klienta, że wysyłka do Anglii jest niemożliwa mimo tego ze podczas zamówienia towaru mógł dokonać takiego wyboru.
I teraz najlepsze:

1. Wg konsultanta na czacie to nie jest błąd allegro tylko kupujący nie wczytał się w regulamin usługi Allegro List Polecony - idąc tym tokiem może niedługo kupujący będzie musiał sprawdzać czy paczkomat do którego właśnie zamówił działa bo allegro nie raczyło go usunąć z listy wyboru?

2. To ja mam się tłumaczyć przed klientem, że nie zrealizujemy wysyłki w tej kwocie a allegro nie będzie łaskawe nawet wysłać wiadomości do klienta że "przepraszamy ale twoje zamówienie..." czy inne bla bla bla które stawiałoby mnie w lepszym świetle w przypadku mało wyrozumiałej osoby, która nie zawaha się wystawić nega za brak realizacji zamówienia

3. W razie otrzymania negatywa za zmianę ceny wysyłki lub brak realizacji zamówienia z powodu zbyt niskiej wpłaty względem faktycznej ceny wysyłki do UK nie mam 100% pewności ze zostanie on usunięty ponieważ nad sprawę będzie się musiał pochylić specjalny zespół...

Widzę ze wkraczamy w nowy wymiar absurdu gdzie nawet wtedy gdy allegro jest winne ponad wszelką wątpliwość  to nie jest winne i tym razem UWAGA "to klient był winny bo źle wybrał chociaż system mu na to pozwolił" ale i tak to sprzedający musi mu wszystko wytłumaczyć. Logika godna wytrawnego polityka PIS,PO itp itd. Kiedyś ktoś fajnie powiedział  - "jak Cię złapią za rękę to mów że to nie Twoja ręka".

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

To nieprawda, że klient miał obowiązek zapoznać się z regulaminem Allegro List Polecony. Miałby taki obowiązek, gdyby ten regulamin był zamieszczony w treści aukcji. Była już tu podobna sprawa zgłaszana, kiedy kupującemu przekierowano przesyłkę z jednego punktu poczty do innego, znacznie bardziej odległego, a klient nie chciał tam odbierać, ponieważ nie na taki punkt odbioru się umawiał ze sprzedawcą. Allegro najpierw wprowadzało kupującego w błąd, że on dokonując zakupu akceptuje regulamin poczty, a gdy kupujący zapytał o tę sprawę tutaj i zgodnie z poradą odwołał się, Allegro zmieniło zdanie i stwierdziło ostatecznie, że kupujący przy zakupach nie akceptuje żadnego regulaminu przewoźnika.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 w opcjach dostawy jest wybór ,, wysyłka do ....

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#16 Inspirator#

Miałem kiedyś podobnie, tylko kupujący wcześniej dzwonił do mnie i pytał czy wysyłam paczki do Francji. Po otrzymaniu info, że nie wysyłam za granicę zakupił przedmiot i ręcznie wpisał sobie adres zagraniczny. Na szczęście był wyrozumiały i anulowaliśmy transakcję.

Skoro allegro ma formularz dostawy, to dlaczego nie weryfikują kraju wysyłki? Nie jest to przecież jakiś skomplikowany proces...

oznacz moderatorów

Zdrowy_Swiat
#8 Zapaleniec#

My oferujemy przesyłkę do Anglii za 31 zł. Ale zrozumiałe jest ze kupujący mając taką możliwość wybrał tańszą opcję dostawy ponieważ formularz allegro mu na to pozwolił.

oznacz moderatorów

Janirka
#12 Orędownik#

Miałam kiedyś bardzo podobną sytuację (mimo udostępnionego cennika dostaw za granicę). Na szczęście trafiła mi się na tyle ogarnięta klientka, że od razu wysłała maila z prośbą o podanie numeru do konta i wysokości dopłaty. Ale napisała wprost, że nie mogła znaleźć okienka ze zmianą kraju... Niby jest jak wół, opcja dotycząca wyboru kraju dostawy, ale bardzo łatwo to przeoczyć...

Wystarczyłoby wprowadzić jakąś zmianę, która przy automatycznie ustawionej dostawie do Polski, nie pozwala złożyć zamówienia po wpisaniu kodu pocztowego innego niż Polski. Albo jakiś automat, który nadpisuje miejscowość po podaniu kodu. Czy coś...
Zwykle kody pocztowe zagraniczne nie mają pauzy tak jak w Polsce, ale są ciągiem cyfr, więc tym bardziej można by było to weryfikować. 

_______
Kamila
oznacz moderatorów

Zdrowy_Swiat
#8 Zapaleniec#

Czyli widzę, że problem jest powszechny ale allegro uważa że problem nie występuje - widać się nam wszystkim coś uroiło...

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Zdrowy_Swiat Dokładnie tak, według starej zasady : nasz błąd = ty masz problem.

ps. Wystarczyłoby przy zamówieniu wprowadzić obowiązkowe okienko - kraj wysyłki i jeżeli sprzedawca nie oferowałby wysyłki zagranicznej a kraj byłby inny niż Polska - niemożliwe byłoby zrealizowanie zakupu.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

DarkStoorM jeśli wybrałprzesylkę do Polski to się prosi o podanie adresu dostawy w Polsce zgodnie z ustawieniami w ofercie .Jedyny plus to to ,ze  usuwają negatywy związane z tym problemem .

oznacz moderatorów