Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem ponad tydzień temu został mi przyznany zwrot z allegro protect, zakup był opłacony przez Allegro zapłać później, później opłacony z konta bankowego które już nie mam. Niestety nie mogę doczekać się odpowiedzi od allegro w tej sprawie, tzn co z moją kasa .
Ale masz konto nowe, tu je uzupełnij tu: https://allegro.pl/lokalnie/c2c/payouts-settings
a we wniosku do AP wpisany był nr konta bankowego?
@agajaaga poproszę o numer tego wniosku. Poproszę o szybkie rozpatrzenie sprawy. Najmocniej Cię przepraszam, że to tak długo trwa.
530960-1723380999 zostało mi przyznane tylko 70% wartości (resztę w razie naprawy jako zwrot kosztów), chociaż reklamowany towar jest u sprzedawcy i niestety ale nadaje się do naprawy.
530960-1723380999
@agajaaga poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie w prowadzonej korespondencji e-mail.
Poczekaj proszę na wiadomość od nas.
@agajaaga dostałam już odpowiedź, że napisaliśmy do Ciebie w wiadomości e-mail 🙂
Jak konto bankowe zostało definiowanie zamknięte, to bank zwróci przelew do nadawcy ze stosowną adnotacją. Jednakże jak konto jest w okresie wypowiedzenia, to niestety normalnie przyjmuje ono przelewy aż do ostatniego dnia wypowiedzena. Standardowo okres wypowiedzenia w bankach trawa 30 dni.
Konto zostało zamknięte w styczniu więc już definitywnie.
U co dalej, nie ma kasy, nie ma towaru, a Allegro nic z tym nie robi, dlaczego?
Ech to nie tylko wina allegro. Zamykałam w życiu kilka kont, zawsze jest możliwość podania nowego konta do przesłania ewentualnych wpływów. Spytałam raz tu Pana w podobnej sytuacji czy podał? Odpowiedź "po co jak mi to nie potrzebne". No jak nie potrzebne to po co kasę ze zwrotu chciał. Taka to nasza mentalność, a przecież opcja nic nie kosztuje. Żeby nie było, że kogoś obrażam to przy pierwszych kontach też nie podawałam zanim zmądrzałam...