Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Została zgłoszona do allegro reklamacja dnia 13.09.2024r na opłatę za usługi dodatkowe DHL.
Allegro napisało 11.09.2023r "Dzień dobry, kontaktuję się z Państwem w sprawie reklamacji numer 44728259, która dotyczy przesyłek o numerach: 28197079182 28200259238. Moja wiadomość nie zawiera jeszcze decyzji reklamacyjnej w sprawie opłat, które przewoźnik naliczył do Państwa przesyłek. W Państwa imieniu złożyłem reklamację do przewoźnika DHL. Jak tylko otrzymam odpowiedź zwrotną, niezwłocznie skontaktuję się z Państwem ponownie. Bardzo proszę o cierpliwość."
Odpowiedziałem allegro w odpowiedzi powołując się na regulamin
Z powodu braku ustosunkowania się Allegro do złożonej reklamacji w ciągu 30 dni, została ona uznana za zasadną, w związku z powyższym wnoszę o zwrot środków, reklamacja była złożona do Allegro, nie do przewoźnika. Zgodnie z załącznikiem nr 16 regulaminu Allegro
Natomiast allegro odwołało się do tego, że "Zgodnie z deklaracją mamy, jako Allegro, 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
W sprawie o numerze 44728259 zgodnie z deklaracją rozpatrzyliśmy reklamację w przeciągu 30 dni, po czym została ona przekazana do przewoźnika.
Wszystko tutaj przebiega regulaminowo. "
Co w tej sytuacji zrobić?
allegro łamie ewidentnie polskie przepisy
i robi z Ciebie napiszę brutalnie debila
rozpatrzenie reklamacji jest zerojedynkowe - można ją uznać lub nie uznać
Przez rozpatrzenie należy rozumieć ustosunkowanie się sprzedawcy do żądania określonego w reklamacji i umożliwienie zapoznania się ze stanowiskiem przedsiębiorcy (uznanie reklamacji lub jej odrzucenie wraz z uzasadnieniem)