anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Smart InPost zagubiona przesyłka

slawekoania
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam taką sytuację. InPost zgubił moją przesyłkę i odrzucił reklamacje wraz z odwołaniem się od niej obarczając winą nadawcę za źle nadaną paczkę w Paczkomacie. Zwróciłam się z pomocą do Allegro i nie otrzymałam żadnej pomocy. Czy jest możliwość skorzystania z ubezpieczenia Smart? Czy inny sposób otrzymania rekompensaty? Czy ktoś miał podobną sytuacje?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

konto zamknięte
Nie dotyczy

@slawekoania, niepotrzebnie składałaś reklamację w Inpoście, trzeba było zgłosić problem sprzedającemu. Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę i w przypadku zaginięcia powinien zwrócić ci pieniądze lub wysłać zamówienie ponownie. Ale skoro wyszło, jak wyszło, to poczekaj na odpowiedź Allegro, czasem trzeba poczekać nawet kilka dni. Możesz, być natrętna i przypominać się co jakiś czas. 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@slawekoania  Do czasu odebrania paczki odpowiedzialny jest sprzedawca. Jak nie chce to otwórz z dyskusję przez Allegro:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433, następny od razu z dyskusją zaczyna. A nie można zacząć od zwykłej wiadomości? Jak nie poskutkuje, to potem dyskusja🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  Napisałem jak nie chce to otwórz.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433, ok, niedoczytałam, ale jak widzę link do dyskusji to mi zaćma na oczy spada. 😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Następna, co się boi Dyskusji jak ognia, a ciągle wszystkie aukcje ma nieregulaminowe 🙂 Chyba coś kupię.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96, doskonale wiesz czym jest dyskusja. Miałam kilka dyskusji. W jednej chodziło o to, że klient zgubił fakturę i chciał duplikat. Temat kompletnie nie podchodzący pod dyskusję. Reszta dyskusji to przesyłki nieodebrane z paczkomatu i prośba o ponowne wysłanie. Też tematy mało problematyczne, można spokojne załatwić przez CW.

Kupuj, kupuj, tylko po roku pamiętaj, żeby reklamować🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  Ilu ludzi tyle zdań .Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433, to raczej kwestia nazewnictwa. Dla normalnego człowieka, dyskusja to rozmowa, dla Allegro dyskusja, to spór transakcyjny 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@slawekoania Piszesz to jako sprzedawca, czy kupujący?

oznacz moderatorów

slawekoania
#7 Wielbiciel#

Pisze jako sprzedający. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

slawekoania może nam zdradź tajemnicę jaki konkretnie był powód odrzucenia reklamacji przez Inpost o co chodzi ,, źle nadaną paczkę ,,????

Jedyne co mi przychodzi na myśl to brak kodu na paczce , ale może się mylę .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mdrogeria  Albo że nie jest stroną jako kupujący.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

lew433 być może , ale slawekoania wspomniał o źle nadanej paczce 

oznacz moderatorów

slawekoania
#7 Wielbiciel#

Na dwie paczki otworzyła mi się jedna skrytka. Obarczyli mnie winą za błąd paczkomatu. 

oznacz moderatorów

slawekoania
#7 Wielbiciel#

sBył jakiś błąd w systemie przy nadaniu. Na dwie rożne paczki otworzyła się jedna skrytka. InPost twierdzi że wcisnęłam anuluj i tak się stało choć tego nie robiłam. W każdym bądź razie przesyłkę nadałam powtórnie po odświeżeniu etykiety, a przesyłka nie doszła. 

 

oznacz moderatorów